Sari la conținut

Alimente IDEALE care ne ajută să slăbim. Dr. Adina Alberts a făcut un Top 10

top alimente pentru slăbit
Sursa foto: arhiva doctorulzilei
Adina Alberts, idei de alimente pentru slabit

Din cuprinsul articolului

Potrivit medicului Adina Alberts, slăbitul este un proces greoi, adesea anevoios. Apare frustrarea că nu reușim foarte ușor să dăm jos kilogramele acumulate. Ce e de făcut? Încercăm tot felul de diete, dar fără niciun rezultat.

Medicul spune, într-o postare pe un cont de socializare, că sunt o groază de păreri pe care le găsim în mediul online, dar există câteva secrete pe care să le deținem, dacă vreți să aveți o reușită.

Alimente ideale în curele de slăbire

„Sunt alimente, care, consumate, ne aduc calorii negative. Adică, numărul de calorii , energia pe care o consumă organismul pentru a digera și metaboliza alimenteleeste mai mare decât numărul de calorii pe care le aduc aceste alimente în economia generală a organismului”, spune medicul.

Medicul Adina Alberts a dezvăluit care sunt alimadinaentele ideale pentru slăbit. Iată care sunt acelea:

Top 10 alimente de slabit
Sursa foto: arhiva Doctorul Zilei

1. Ouăle fierte tari. NU omleta, nu ouă ochiuri, nu ouă moi, nu ouă posate, ci ouăle fierte tari. Acestea reprezintă alimentul, care, pentru a fi digerat, consumă mai multă energie decât aduce. Nu trebuie să exagerăm. O dietă alimentară bogată în legume, salată, la care adăugăm, chiar și în fiecare zi câte un ou sau două poate fi o alegere corectă.

2. Carnea slabă. Pieptul de pui și curcan reprezintă cea mai bună alegere atunci când vrem să inițiem o dietă de slăbit. Carnea reprezintă un aliment cu calorii negative.

3. Legumele, fructele, salatele. Mai puțini cartofi, să nu exagerăm. Dar, rădăcinoasele, morcov, păstârnac, sfeclă, verdețuri, conopidă, brocoli, varză, ardei, castraveți, roșii, toate aceste legume ce pot fi consumate fără nici un fel de restricție.

Crude, coapte sau fierte. Nu uitați de salata verde. Tot ce înseamnă salată verde în care adăugăm diferite legume și ne facem așa o combinație extrem de apetisantă, atenție! Să NU exagerăm cu sosurile. Ideal ar fi să renunțăm complet la tot ceea ce înseamnă sos și să utilizăm doar ulei de măsline și zeamă de lămâie sau oțet de mere.

4. Cerealele integrale. Dacă tot mâncăm pâine, e bine să alegem pâinea din făină integrală, orezul brun, pastele din făină integrală. Alegeți făinurile integrale. Sunt bogate în fibre, iar cantitatea de amidon, care se absoarbe este mai redusă, față de varianta albă.

5. Fructele. Să nu exagerăm cu fructele foarte coapte și foarte dulci. Nu exagerăm cu bananele, cu piersici coapte, mango, ananas extrem de copt. E bine să consumăm fructe, bogate în fibre, ușor acrișoare, pentru că acelea sunt bune în dietele de slăbit.

6. Leguminoasele, cum ar fi:fasolea, mazărea, lintea, foarte bune, benefice în curele de slăbit, dar nu avem voie să exagerăm nici cu ele. Nu putem să mâncăm zi de zi fasole, mâncărică de fasole, fasole bătută, mâncărică de mazăre. Trebuie să diversificăm.

7. Nucile și semințele trebuie să fie nelipsite. Nucile românești, migdalele, caju, semințele de dovleac, de floarea soarelui. Toate acestea trebuie să le consumați neprăjite, nesărate.

8. Iaurtul. Cel degresat este foarte bun în curele de slăbire. Și dacă ar fi să alegem, ar fi kefirul. Are multiple beneficii. Băut seara, la culcare, ne cupează senzația de foame, ne induce somnul natural, dormim liniștiți.

9. Ceaiul și cafeaua sunt binevenite în orice dietă de slăbire.

10. Apa. Să nu uităm să ne hidratăm. Fie că beți dimineața, pe stomacul gol sau în timpul zilei, ideal ar fi să consumați apă la distanță de mesele principale. Apă plată, filtrată sau minerală, nu contează ce beți. Apa minerală este binevenită în curele de slăbire pentru că dă senzație de sațietate, umflă stomacul, care, la rândul lui, va transmite mesaj către creier că este plin și nu ne va mai fi foame.

 

Doctorul zilei whatsapp channel

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Mai citeste si: