duminică, aprilie 11, 2021

Alimente pe care femeile ar trebui să le includă în dieta lor de diabet. Ziua internațională a femeii: cu COVID-19, riscul în rândul femeilor diabetice este chiar mai mare și este imperativ să se consume

o dietă hrănitoare.

Pacienții cu diabet zaharat de tip 2 se bazează, în general, pe medicamente hipoglicemiante orale pentru a menține nivelul zahărului din sânge. Dovezile sugerează că anumite alimente pot ajuta la controlul vârfurilor zahărului și la îmbunătățirea rezistenței la insulină, care poate reduce în cele din urmă dependența de medicamente.

Femeile cu diabet sunt adesea paranoice în ceea ce privește o posibilă sarcină, deoarece există șanse ca diabetul să se transfere la nou-născutul lor. Mâncarea unei diete sănătoase și bine echilibrate, gestionarea creșterii în greutate și activitatea

fizică pot ajuta la controlul glicemiei și pot oferi femeilor și copiilor lor nutrienții de care au nevoie pentru o sarcină sănătoasă.

Cu COVID-19, riscul în rândul femeilor diabetice este chiar mai mare și este imperativ să se consume o dietă hrănitoare.

Dieta pentru diabet: 5 alimente pe care le poți adăuga în dietă pentru a gestiona nivelurile de zahăr din sânge

  1. Mere:

Merele sunt fibroase și conțin vitamina C, ceea ce le face o gustare bogată în nutrienți de consumat. Acestea conțin polifenoli, compuși pe bază de plante care pot ajuta la protejarea împotriva bolilor

cronice precum diabetul de tip 2 și bolile cardiovasculare. Pentru cei preocupați de conținutul de zahăr din mere, adică fructoză, adevărul este că are un efect neglijabil asupra zahărului din sânge.

2. Morcovi:

În ciuda gustului său dulce, morcovul este eficient în gestionarea nivelului de glucoză din sânge. Aceste legume fără amidon nu sunt doar delicioase, ci sunt foarte potrivite pentru persoanele cu diabet.

3. Cereale integrale:

Boabele integrale au o mulțime de fibre și substanțe nutritive în comparație cu boabele albe rafinate. Fibrele încetinesc procesul de digestie, ajutând

nutrienții să fie absorbiți într-un ritm mai lent, prevenind astfel creșterea bruscă a nivelului de zahăr din sânge. Boabele integrale precum orezul brun, hrișca, meiul, ovăzul, grâul bulgur, orzul și quinoa sunt opțiunile preferate pentru diabetici.

4. Pește gras:

Peștii grași precum somonul, heringul, sardinele și macroul sunt surse bogate de acizi grași omega-3. Acești acizi grași omega-3 protejează diabeticii de diverse complicații legate de diabet și sunt încărcați cu proteine, ajutând femeile să se simtă pline de mult timp, reducându-și aportul de carbohidrați.

5. Iaurt

grecesc:

Iaurtul grecesc este bogat în proteine, calciu și probiotice. Iaurtul grecesc neîndulcit, cu conținut scăzut de grăsimi, poate contribui la reglarea nivelului de glucoză din sânge și poate chiar ajuta la prevenirea riscului de diabet de tip 2. Femeile ar trebui să mănânce iaurt grecesc împreună cu mesele sau între mese cu fructe de pădure, nuci și semințe.

Femeile ar trebui să practice yoga, meditația sau orice altă formă de exercițiu timp de 4 până la 5 ori pe săptămână pentru a-și menține greutatea. Împreună cu mesele echilibrate, gustările bine temporizate sunt o modalitate importantă de a regla glicemia la femeile cu diabet. Consumați mai multe mese gătite acasă, verificați mâncarea și încercați ceaiuri și cafele neîndulcite. Reduceți sarea și piperul negru și folosiți ierburi și condimente în locul lor pentru a adăuga arome suplimentare mâncării.

 

Ultimele stiri

Parteneri