joi, iunie 24, 2021

Despre cât de important este ca pacientul să fie punctul central și care sunt cele mai noi metode prin care ar putea fi îmbunătățită industria farma ne spun cei doi fondatori ai MySugr, startup-ul care

a dezvoltat o aplicație pentru monitorizarea diabetului.

Într-un interviu acordat celor de la McKinsey, Frank Westermann și Anton Kittelberger, fondatorii unui startup care dezvoltă aplicații pentru monitorizarea diabetului, ne oferăinsight-uri relevante din piața farma și motivele din cauza cărora companiile mici au mai multe șanse să dezvolte proiecte cu adevărat inovative decât corporațiile mari, ce încă reacționează întârziat.

Reporter: în ziua de azi, aplicațiile pot fi create de orice specialist care are la bază un set inventiv de programare și o idee puternică în spatele aplicației.

Când ștafeta se află la un nivel atât de scăzut, cum cum poate această aplicație pentru monitorizarea diabetului să se diferențieze de competitori?

Frank Westermann: indiferent de domeniu, în online cel mai important este să știi ce anume vrei să faci. Reglementările pot fi, într-adevăr, o adevărată barieră pentru cei aflați la început. Dacă vrei să fii activ în universul aplicațiilor digitale pentru sănătate și să treci de nivelul aplicațiilor de wellness sau fitness, atunci trebuie să te aștepți la un sistem de reglementări care impune investiții considerabile. De asemenea, competiția

din acest domeniu este strânsă, ceea ce înseamnă că trebuie să lucrezi la o poziționare precisă care să îți ofere un avantaj competițional real.

Noi, la mySugr, credem că inovația în sănătatea digitală ar trebui să fie generată de pacient și de soluții centrate pe acesta. De la asta a și plecat proiectul nostru: ne-am concentrat pe pacient încă de la început. Continuarea pe ehealthromania.com

Ultimele stiri

Parteneri