luni, iulie 6, 2020

Ce să faci după excesele alimentare. Cori Grămescu, coach de lifestyle și nutriție a detaliat pe blogul său 10 reguli pe care să le aplici după ce ai făcut excese alimentare.

Niciodata, dar niciodata nu te cantaresti imediat dupa ce ai mancat anapoda. Pentru ca apare retentia de apa, balonarea si inflamatia la schimbarea de regim si cantarul arata mai mult decat e in realitate si oricum te  va demoraliza. Strategia este ca de cand poti tu sa revii la a manca echilibrat si sa o faci fara remuscari si fara pareri de rau suplimentare. Vinovatia nu face decat sa accentueze starea nasoala si te va concentra pe efect si nu pe cauza.

Citește și:

Ce să faci după excesele alimentare. Dupa ce revii  la mancare ok, bea muuulta apa, manca mai multe proteine slabe (stiu ca e contraintuitiv, dar va ajuta sa scapati de retentia de apa), fa un masaj si mergi la ore de cardio moderate. Nu o sa „arzi” ceea ce ai mancat in plus, dar sportul moderat te ajuta sa te simti bine, regleaza digestia si macar te alegi cu un antrenament pe care simti ca il duci la capat cu energie si „pofta”, ceea ce e un castig in sine.

Citește și:

Renunta la mentalitatea „totul sau nimic”, e o falsa problema . Daca te raportezi la o saptamana, 3 zile de mancat nasol par nasoale. Dar daca evaluezi comportamentul tau in contextul unei luni s-ar putea sa nu iasa asa rau. 10- 15-20% din caloriile dintr-o luna pot proveni din junk food / dulce/ mancaruri nepotrivite in dieta fara niciun fel de problema pe termen lung. Presupunand ca dietele de slabire ar trebui sa aiba in jur de 1600 de kcal si faceti 3-5 ore de sport pe saptamana cu o ora de activitate fizica non-fitness pe zi, poti  manca pana la 7200 de kcal pe luna din alimente care chiar iti plac si tot o sa slabesti ceva-ceva . Asta inseamna 1.2 kilograme de ciocolata neagra, apropos .

Citește și:

Citește continuarea pe cori.ro.

Parteneri