marți, iunie 2, 2020

Creierul funcţionează pe baza energiei pe care noi o furnizăm din alimentaţie. Ţi s-a întâmplat vreodată să te simţi slăbit, să ai probleme de concentrare şi foarte obosit, dar totuşi să fii dormit bine acasă ? Acestea sunt simptome, care îţi arată că nu mânânci ce trebuie. Iată ce trebuie să mânânci ca să ai un creier sănătos şi să rămâi productiv pe parcursul zilei.

  • Peşte – bogat în omega 3, cel puţin 2 porţii de peşte pe săptmână îmbunătăţeşte funcţia cognitivă. Dacă ai o dietă bazată exclusiv pe produse din peşte, riscul de demenţă scade iar memoria este îmbunătăţită.
  • Nucile şi ciocolata – Ciocolata neagră conţine cofeină, car îţi va îmbunătăţi atenţia şi productivitatea, iar nucile conţin vitamina E , care previn declinul cognitiv
  • Afine – Sunt nişte fructe delicioase, care scad riscul de demenţă şi Alzheimer
  • Condimente – Usturoiul, oregano şi rozmarinul îmbunătăţesc circulaţia sângelui în creier
  • Avocado – vitaminele sunt absorbite mult mai bine atunci când sunt ingerate cu grăsimi bune, precum avocado.

A.

Parteneri