vineri, iunie 18, 2021

Greșeli pe care le facem când începem o dietă. În mod obișnuit, oamenii își fac planuri de slăbire pentru a-și îmbunătăți sănătatea și aspectul fizic. În timp ce încep cu entuziasm, își pierd adesea motivația

pentru că nu văd rezultate rapide.

Este important să ne amintim că orice plan sănătos de slăbire necesită timp și consecvență pentru a lucra.

Este adesea util să consultați un nutriționist dietetician  pentru un plan de slăbire care include atât exerciții fizice, cât și o alimentație sănătoasă.

Greșeli comune pe care le-ați putea face atunci când începeți o dietă

  1. Săritul peste mese

Omiterea meselor provoacă foamete excesivă și duce la supraalimentarea la următoarea masă sau la gustări mai mult seara târziu. De asemenea, duce la pofte alimentare bogate în grăsimi și cu conținut

ridicat de zahăr, crescând astfel aportul de calorii.

Mai mult, omiterea frecventă a meselor determină metabolismul mai lent în timp, ceea ce face mai greu să slăbești și poate duce chiar la creșterea în greutate.

Pe de altă parte, consumul de mese regulate ajută la stabilizarea nivelului de zahăr din sânge, previne foamea excesivă și ajută la menținerea nivelului de energie și a metabolismului.

  1. Tăierea glucidelor

Consumul de carbohidrați este important pentru organism, deoarece oferă glucoză ca sursă de energie pentru creier și corp pentru a funcționa.

Lipsa glucidelor

poate duce la oboseală, stres crescut.

  1. Mănânci prea puține calorii

Am văzut mulți oameni care reduc cantitatea de calorii pe care o consumă dramatic și au constatat că nu slăbesc. Acest lucru duce la un metabolism încetinit datorită faptului că organismul încearcă să conserve energia.

Este greu de susținut și poate duce la o eventuală confuzie. De asemenea, te poți simți rău dacă ai energie scăzută și dificultăți de concentrare; iar unii oameni pot dezvolta calculi biliari. Trecerea la consumul sub 1200 de calorii poate duce și la deficiențe de nutrienți.

  1. Greșeli frecvente.

    Nu dormi suficient

Când nu dormim în mod regulat 7-9 ore de somn, grelina, hormonul care provoacă foamea este crescut și leptina, hormonul care semnalează creierului că suntem plini este scăzut. Creșterea foametei ne determină să mâncăm în exces.

  1. Mănâncatul prea repede

Semnalele din stomac care spun creierului că suntem plini durează aproximativ 20 de minute. Când mâncăm prea repede consumăm mai multe calorii decât avem nevoie, ceea ce în timp va duce la creșterea în greutate.

Mesele nu sunt la fel de satisfăcătoare atunci când nu ne luăm timp să ne bucurăm de arome,

ceea ce poate duce la pofte de mâncare mai târziu.

A mânca prea repede poate provoca, de asemenea, disconfort de la stomacul plin și poate duce la reflux gastro-intestinal.

  1. Consumul de porții mari de alimente sănătoase

Majoritatea dintre noi recunoaștem că consumul de porții mari va duce în cele din urmă la creșterea în greutate. Cu toate acestea, unii adoptă filosofia că dacă este sănătos, atunci este bine să mănânc mai mult.

Deși este o idee bună să mâncați mai multe fructe și legume, unele alimente foarte hrănitoare, cum ar fi untul de arahide, nucile și avocado sunt, de asemenea, bogate în calorii, deoarece au cantități mari de grăsimi sănătoase.

Consumul prea mult din aceste alimente poate duce la pierderea în greutate și / sau creșterea în greutate.

Când încercați să slăbiți, este o idee bună să discutați cu un dietetician pentru a vedea ce se întâmplă bine și ce se poate îmbunătăți pentru a avea succes la scăderea în greutate. Uneori, poate fi vorba doar de a nu cunoaște alimentele potrivite de mâncat pentru organismul vostru.

Coerența este esențială, iar alimentarea sănătoasă ca stil de viață care poate fi menținut o viață ajută la prevenirea recâștigării greutății. Urmăriți să mâncați o masă sau o gustare la fiecare 4-5 ore.

Ultimele stiri

Parteneri