Cinci trucuri să slăbești sănătos fără să te mai îngrași la loc

Cinci trucuri să slăbești sănătos fără să te mai îngrași la loc
Cinci trucuri să slăbești sănătos fără să te mai îngrași la loc

Diete peste diete, dar nici una cu rezultate mulțumitoare… scenariul ți se pare cunoscut, nu? Orice femeie își dorește să ajungă la greutatea ideală, iar aceasta pare să fie imposibil de atins. Ei bine, află că secretul unei sănătăți totale și a reglării de durată a greutății corporale, este o alimentație naturală și individuală.

Cea mai populară întrebare printre femei este „ce e de făcut ca să slăbim sănătos și cu rezultate pe termen lung”? În acest sens, ne lămurește Dr. Ion Niculăescu, consilier certificat Metabolic Balance.

  1. Minimizează porțiile de mâncare

Ca să ajungem la greutatea optimă și să reușim să ne menținem pe termen lung este necesar să avem în permanență o alimentație echilibrată, adică de toate, dar cu măsură. În linii mari ar însemna să respectăm mesele principale, iar la fiecare din acestea să avem un aliment cu conținut proteic de bună calitate, de origine animală sau vegetală, carbohidrații să fie reprezentați în principal de legume, fructe și puțină pâine integrală, grăsimi sănătoase, cum sunt uleiurile presate la rece precum uleiul de măsline sau rapiță. Este de dorit ca legumele și fructele să fie de sezon și cultivate în zona în care locuiți.

  1. Înlocuiește sucul de fructe cu fructul propriu-zis

Sucurile (care adesea nu sunt 100% fructe) oferă unele vitamine, dar fără aceleași fibre și nutrienți precum o bucată reală de fruct. Spre exemplu, cutia medie de suc de mere are aproape dublul zahărului și de șapte ori mai puțin fibră decât mărul însuși.

  1. Redu caloriile lichide

Lapte și biscuiți, suc de portocale și toastul francez, vin și brânză – unele gustărinecesită, parcă, o companie lichidă. Este foarte ușor să acumulați kilograme în plus prin consumul de  sucuri, alcoolul și chiar de lapte. Băuturile îndulcite cu zahăr sunt asociate cu creșterea grăsimii corporale și a tensiunii arteriale.

  1. Mestecă încet

În zilele aglomerate nu ne mai gândim că ar trebui să mâncăm mai lent, ci pur și simplu mestecăm cât putem de repede pentru a fugi spre birou. Însă, o regulă de aur este mâncatul lent, în care îi oferi creierului timpul necesar de a primi informația că te-ai săturat. Așa că, uită de probleme pentru 30 de minute și mestecă încet.

  1. Odihnește-te suficient și fă mișcare

Odihna este de asemenea un factor foarte important.Pe lângă o alimentație echilibrată este important să diminuăm stresul și să avem timp pentru exercițiu fizic, pentru relaxare și relaționare, astfel obținem un echilibru emoțional care, de fapt, ne dă starea de bine.

Mulți oameni care scad greutate ajung să revină la kilogramele pierdute. Cu toate acestea, exercițiul fizic regulat joacă un rol important în menținețnereagreutății dorite.Exercițiile fizice regulate cum ar fi mersul pe jos, nu numai că ajută la creșterea cantității de energie pe care o arzi zi de zi, ci te ajută să-ți antrenezi mușchii, astfel încât să arzi mai multe calorii, chiar și în repaus.În plus, participarea la exerciții fizice regulate, moderate, cum ar fi mersul pe jos, îți poate îmbunătăți starea de spirit și oferă chiar mai multe șanse să rămâi activ pe termen lung.

Country Spa Health & Beauty Retreat te invită, între între 19-20 mai, la un Weekend dedicat nutriției, mișcării și relaxării în care Dl. Dr. Ion Niculăescu îți va arăta ce înseamnă să ai o alimentație corectă și echilibrată, ce factori îți sabotează sănătatea și silueta, care sunt aliații tăi în lupta cu kilogramele în plus și cu bolile ce derivă dintr-un stil alimentar dezordonat. Vei face și o analiză de bioimpedanță pentru a afla care este structura corpului (masa grasă, masa slabă, masa musculară, hidratare și vârta metabolică) și unde te situezi pe scara factorilor de risc. Vei beneficia de mese pregătite simplu și corect, te vei relaxa la Spa și vei face mișcare în aer liber alături de ceilalți participanți.

 

0 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook