marți, mai 11, 2021

Vaccinul AstraZeneca. Un bărbat din Gorj, de 47 de ani a murit a doua zi după ce a fost vaccinat cu serul AstraZeneca din lotul ABV 2856, oprit de la utilizare în Italia, apoi şi în România. Bărbatul nu

suferea de boli preexistente, însă analizele post-mortem arată prezența unor cheaguri de sânge masive în mai multe organe, potrivit antena3. 

Conform raportului medical, a fost constatată prezența cheagurilor la nivelul plămânilor, creierului, rinichilor, inimii şi intestinelor.

Plamânii au fost cei mai afectaţi. Specialiştii suspectează că bărbatul suferea de o pneumonie severă.

Bărbatul vârstă de 47 de ani, din Gorj, a murit în data de 28 februarie, la o zi după administrarea primei doze de vaccin AstraZeneca.

Medicii de la Târgu Jiu susţin că nu sunt în măsură să spună dacă trombozele au

fost provocate de AstraZeneca, însă coordonatorul campaniei de vaccinare, colonelul Valeriu Gheorghita a avut o videoconferinţă cu șefii DSP în care le-a comunicat acestora ca are concluziile autopsiei, cu ultimele rezultate de laborator, și acestea arată ca nu exista legătura cu vaccinul AstraZeneca.

Șeful DSP Gorj, Narcis Stoian, spunea luna trecută că nu a fost stabilită însă nicio legătură de cauzalitate între deces și vaccinarea bărbatului.

“În total, în Gorj au fost vaccinați din acest lot 1.083 de oameni și nu au fost raportate niciun fel de reacții adverse. Bărbatul de 47 de

ani a făcut infarct miocardic, a fost făcută necropsia. Nu există nicio legătură de cauzalitate între vaccin și deces”, a fost declaraţia oficială, dată pe 12 martie.

Ultimele stiri

Parteneri