miercuri, septembrie 30, 2020

Dieta cu iaurt este excelentă pentru persoanele care consumă cu placere produse lactate şi ajută la pierderea de grăsime păstrând totuşi masa musculară. Vedeta acestei diete este, desigur, iaurtul dietetic, însa în afară de el mai pot fi consumate şi peste sau carne slabă la grătar.

Iata un plan alimentar pe trei zile care se potriveste perfect cu regulile dietei cu iaurt:

Ziua 1

Dimineata: Un iaurt degresat natur cu o mana de fructe naturale combinat cu cereale

Citește și:

Pranz: Orez fiert cu legume. In afara de sare si piper, nu sunt recomandate alte condimente. La desert, un iaurt degresat cu o  mana de fructe naturale

Cina: Salata dietetica din morcovi cu puti ulei, sare, piper si otet. Un iaurt degresat

Ziua 2

Dimineata: O salata de castraveti cu iaurt degresat

Pranz: O portie de carne de curcan la gratar cu garnitura de legume la aburi

Cina: Un iaurt degresat cu o mana de fructe de padure

Citește și:

Ziua 3

Dimineata: Un iaurt degresat cu mar si scortisoara

Pranz: File de peste cu salata de castraveti cu iaurt si mustar

Cina: O portie de 200g de paste cu ardei gras, ou fiert si iaurt

Nutritionistul Michael Zemel a explicat cum actioneaza iaurtul in topirea kilogramelor suplimentare: “grasimea corporala produce cortizol, hormon care accentueaza senzatia de foame si poftele. Cand consumam iaurt, calciul din acesta transmite un semnal catre celule pentru a elimina cortizol si astfel aminoacizii produsi ajuta la arderea grasimilor, contribuind la scaderea in greutate”.

Parteneri