marți, martie 2, 2021

De cele mai multe ori, disfuncția erectilă poate fi tratată prin administrarea de medicamente și intervenții chirurgicale. Cu toate acestea, unele alimente s-au dovedit a fi eficiente în ameliorarea afecțiunii. Ce trebuie să adaugi în dieta ta, pentru a obține rezultate optime?

Potrivit WebMD, disfuncția erectilă poate fi într-adevăr ajutată de alimentație. Dacă preferi oricând utilizarea medicinei alternative, tratând diferite afecțiuni ale corpului în mod natural, iată ce trebuie să consumi de acum! Deși sunt necesare mai multe studii asupra acestor alimente, au un potențial semnificativ în ameliorarea disfuncției erectile. Iată care sunt acestea!

Pepene roșu

Acest fruct are în componența sa o substanță care poate avea efecte similare cu cele oferite de medicație. Pepenele roșu conține licopen, un antioxidant esențial pentru sănătatea inimii, prostatei și pielii. De asemene, specialiștii sunt de părere că poate stimula libidoul.

Cafea

Ceașca de cafea, consumată dimineața, poate avea mai multe beneficii decât credeai. Un studiu a relevat că bărbații care consumau 2-3 cești de cafea pe zi aveau șanse mai mici de a dezvolta disfunția erectilă. Acest lucru se poate întâmpla deoarece cafeina stimulează circulația sângelui. Dacă preferi altă băutură cu un conținut de cafeină, unele ceaiuri și sucuri pot înlocui cafeaua.

Ciocolata neagră

Câteva zeci de grame pe săptămână pot îmbunătăți considerabil afecțiunea. Ciocolata neagră este bogată în flavonoli, nutrienți vegetali care ajută la îmbunătățirea circulației sângelui și reduc tensiunea arterială. De asemenea, ajută organismul să producă mai mult oxid nitric, o substanță care poate contribui în mod pozitiv asupra afecțiunii și care se regăsește și în medicația folosită pentru tratarea disfucției erectile.

Pește

Unele tipuri de pește gras, precum somonul, tonul și macroul,  au un conținut ridicat de omega-3. Acești acizi grași sunt foarte sănătoși pentru organism și, de asemenea, pot crește nivelul de oxid nitric produs. Omega-3 reduce tensiunea arterială și riscul de a face infarct sau cheaguri de sânge. Consumul optim este de câteva zeci de grame de pește gras pe săptămână.

Ultimele stiri

Parteneri