duminică, august 7, 2022

Să fim sănătoși nu este numai o necesitate, în funcție de care organismul nostru poate funcționa corespunzător ci și o dorință a noastră, a tuturor, care va sprijini organismul nostru în eforturile noastre de a aduce corpul fizic la forma dorită.

În acest sens, trebuie să oferim acestuia suportul de care are nevoie atunci când pornim la drum cu obiective de fitness clar setate. Asta pentru că, efortul fizic intens, nelipsit în procesul de redefinire a masei corporale, trebuie susținut pentru a fi practicat des și cu consecvență, pe o perioadă lungă de timpl pentru ca rezultatele să fie vizibile. În plus, în timpul efortului fizic, organismul devine un mare consumator, iar ceea ce produce el singur nu este suficient pentru o bună funcționare.

Tocmai de aceea, suplimentele nutritive îi vin în ajutor cu resurse importante, pentru a depăși cu brio aceste momente și pentru a-l propulsa în depășirea limitelor cu care este obișnuit. Numai în acest fel, doritorii de creștere a masei musculare pot face față provocărilor la care este expus organismul în tot acest proces. Cu toate acestea, trebuie să reținem că suplimentele nutritive nu înlocuiesc o dietă adecvată, așadar, nu trebuie să neglijăm acest aspect, pentru ca acestea să-și facă treaba eficient, mai ușor și în timp util.

Dacă ești la început de drum cu această experiență, este absolut necesar să te informezi corespunzător, să ceri sfatul unui specialist și în funcție de nevoile și obiectivele pe care ți le-ai setat, să alegi cele mai potrivite suplimente nutritive pentru tine. Practic, trebuie să ai deja obiceiuri alimentare sănătoase și o nutriție bogată în proteine, grăsimi sănătoase și carbohidrași complecși, alături de care să vii cu suplimente care să se ocupe strict de susținerea efortului din timpul antrenamentelor.

Avem nevoie deci, de proteine, pe lângă cele obținute de alimentație – de preferat de origine animală. Pentru a beneficia de un conținut proteic cu acțiune rapidă, înainte, dar și după antrenament, suplimentarea cu proteine va fi mai benefică decât consumul de produse alimentare bogate în proteine. Astfel, un exemplu bun în acest sens este proteina de zer, care poate fi digerată rapid și ușor. În plus, pentru că este bogată în BCAA, este anabolică și va fi un real ajutor în repararea masei musculare după antrenamentele epuizante.

Pe de altă parte, vei avea nevoie de creatină, un compus natural cu o structură asemănătoare cu a unui aminoacid, care îți va da forță maximă și energie suplimentară în timpul și după efortul fizic. Aceasta se găsește în mod obișnuit în alimente precum carnea de vită, de porc și pește și este produs de corp în ficat, rinichi și pancreas.

Pentru recuperarea rapidă, vitaminele și mineralele (vitaminele E și C, zinc, magneziu) și antioxidanții sunt deosebit de importanți, menținând un mediu hormonal optim. Și uleiul de pește va favoriza construirea masei musculare și pierderea de grăsime, în vreme ce cazeina va ajuta la refacere și la construcția de noi fibre musculare.

Cu siguranță există multe tips&tricks de care trebuie să ții cont atunci când te decizi să începi o rutină de workout pentru a obține masa musculară dorită, iar cel mai important aspect este să respecți suplimentarea nutritivă și să-i înțelegi rolul. Pentru un ghidaj profesionist și sigur în acest sens, dar și pentru un real sprijin și partener în atingerea obiectivelor tale de fitness, GYM Stack, magazin suplimente nutritive București, îți este alături, cu tot arsenalul de care ai nevoie.

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Parteneri
spitale private