sâmbătă, februarie 27, 2021

Deși ai început o dietă care promite să „topească” grăsimile acumulate în exces, rezultatele nu sunt pe măsura așteptărilor. Cu siguranță te întrebi de ce nu funcționează, cu toate că ai urmat pașii bine stabiliți. În multe cazuri, pierderea în greutate nu este influențată numai de alimentație. De fapt, există și alți factori ce contribuie la arderea corespunzătoare a grăsimilor, precum somnul.

Arderea corespunzătoare a grăsimilor depinde atât de programul stabilit, cât și de alimentație. Dacă vrei să slăbești, este foarte important să îți cunoști corpul, pentru a beneficia de cele mai bune rezultate. O dietă nu ar trebui să fie niciodată universală, ci aceasta necesită adaptarea la nevoile persoanei care începe acest stil de viață.

Pe lângă alimentație, odihna este un element esențial în procesul de pierdere în greutate. Somnul este necesar pentru organism, întrucât îl regenerează și îi reglează funcțiile, inclusiv metabolismul. De aceea, programul de somn este un factor important care influențează rezultatele dietei.

Cât trebuie să te odihnești în fiecare noapte?

„O alimentație responsabilă este esențială dacă vrei să obții rezultatele dorite, fie că vorbim de slăbire sau de remodelare corporală. Necesarul nostru alimentar trebuie adaptat la activitățile noastre de peste zi și la numărul de ore de somn.

Odihna este o componentă esențială pentru buna funcționare a corpului nostru și, din păcate, des neglijată. Pentru a avea o eficiență ridicată a planului de slăbire este foarte important să ai cel puțin 7 ore de somn pe noapte, explică Cori Grămescu, cunoscută pentru programele de fitness și nutriție, pe pagina pe Facebook.

 

Ultimele stiri

Parteneri