marți, decembrie 7, 2021

În bucătăria franţuzească există un desert hibrid clafoutis” – este mai mult decât o clătită şi mai pufoasă ca un pandişpan. Bonus – îl poţi prepara cu orice fruct de la cireşe, vişine, căpşuni până la pere sau prune.

Dacă vrei să prepari versiunea fără gluten îţi sugerăm să înlocuieşti făina albă cu făină integrală de secară.

Ingrediente

  • jumătate de cană de zahăr
  • 450 grame cireşe
  • 3 ouă
  • un sfert de cană de margarină
  • 1/3 cană făină
  • 2 linguri ghimbir
  • vărf de sare

Compoziţia se face exact ca la clătite pânâ când aceasta are o compoziţie ca a smântânii.

Te-ar mai interesa: Virulența noii variante Omicron, în comparație cu ...

Pregăteşte cuptorul la 300 de grade, unge cu unt o tigaie sau o formă de prăjitură mai înaltă, toarnă compoziţia şi cireşele. Lasă compoziţia aproape 50 de minute pânâ când are o culoare uşor maronie. Testează cu o scobitoare. Dacă e curată atunci când o scoţi înseamnă că prăjitur este gata

Clafoutis recipe-image-legacy-id--339647_11

 

A.

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Parteneri

Ultimele stiri