miercuri, septembrie 22, 2021

Pregătește-te să mergi să cumperi banane! Dar asta nu este tot ce vei mânca în acest plan.

Dieta Banana de dimineață, cunoscută și sub numele de Dieta Asa-Banana, provine de la un soț și soție din Japonia:

Sumiko Watanabe este farmacist și expert în medicină preventivă. Soțul ei, Hamachi, a studiat medicina tradițională chineză și consiliere la Academia de îngrijire corporală din Japonia.

Dieta te încurajează să mănânci fructe, să devii conștient de nivelul tău de foame și plinătate și să iei cina până la ora 20:00. Nu există planuri stricte de masă sau număr de calorii. La prânz și cină, veți mânca ceea ce aveți întotdeauna, dar opriți-vă când sunteți 80% plin și veți sări peste desert după cină.

Planul vă recomandă, de asemenea, să vă culcați până la miezul nopții și subliniază importanța unui somn

bun, precum și să țineți un jurnal dietetic.

Ați putea pierde în greutate doar pentru că mâncați mai puține calorii. Pe lângă mărturii, nu există dovezi că această dietă funcționează.

Ce poți mânca și ce nu poți

Există diferite versiuni ale dietei, dar temele generale sunt similare.

La micul dejun, veți mânca banane și veți bea apă la temperatura camerei. Bananele trebuie să fie crude, niciodată fierte sau congelate. Puteți înlocui alte fructe, dar numai un singur tip pe masă. Dacă încă îți este foame, așteaptă 15-30 de minute și poți mânca altceva.

Vei mânca normal pentru prânz și cină.

Dieta spune că poți mânca orice vrei, dar recomandă mâncare japoneză, în special orez pentru prânz.

Vi se permite o singură gustare în fiecare zi după-amiaza, care este, de asemenea, singura dată când dulciurile sunt permise.

Dieta recomandă, de asemenea, evitarea produselor lactate și a înghețatei de cele mai multe ori.

Nivel de efort: scăzut

Nu va trebui să revizuiți ceea ce mâncați sau să reduceți porțiunile. Va trebui să tăiați produsele lactate și să lucrați la reglarea atunci când începeți să vă saturați.

Limitări: acest plan este foarte flexibil, dar restrânge ceea ce

mănânci la micul dejun la banane sau la un alt tip de fructe.

Exercițiu: planul te încurajează să mergi pe jos în fiecare zi, dar „nu dacă te stresează”.

Dieta cu banane de dimineață vă va învăța tehnici bune pe care le puteți încorpora în orice stil de viață. Dacă reușiți să strângeți strategiile dietei, veți avea șanse mai mari la pierderea în greutate pe termen lung și la îmbunătățirea stării de sănătate.

Ultimele stiri