marți, ianuarie 25, 2022

Să ţii o dietă este foarte dificil, deoarece trebuie mereu să consumi alimente sănătoase, nu ai voie prăjeli, dulciuri sau mâncare fast-food, unde mai pui dacă eşti gurmandă. Există alimente care au dublu rol, te hrănesc şi topesc grăsimile.

1. Fasolea

Indiferent de tipul de fasole preferat aceasta este hrănitoare, deoarece conţine fibre şi proteine. Proteinele acţionează ca un catalizator pentru a creşte arderile şi pentru a topi grăsimea, iar fibrele hrănesc organismul. Studiile arată că alimentele care conţin fibre reglează apetitul şi încetinesc digestia, astfel că nu îţi va mai fi foame tot timpul

Te-ar mai interesa: Care este vârsta ideală de apariție a menopauzei? ...

2. Peşte

Nu orice peşte are caracteristica de a arde grăsimi în timp ce îl mânânci. Somonul şi tonul sunt cele două tipuri de peşte care sunt bogate în acizi graşi omega 3 şi stimulează secreţia unei proteine pe nume leptină, care accelerează metabolismul.

3. Seminţe

Sunt perfecte pentru masa de dimineaţă şi te ajută să arzi calorii mult mai repede. Orezul, quinoa, orezul brun, porumbul şi fulgii de ovăz sunt surse importante de carbohidraţi complecşi, care se digeră mult mai greu.

4. Produsele lactate

Dacă quinoa este cel mai bun prieten al tău, atunci aşa ar trebui să fie şi iaurtul, un produs lactat bogat în calciu. Cel mai bine este să le consumi pe acelea cu puţină grăsime, în varianta light.

Te-ar mai interesa: Planta care poate „reduce semnificativ” zahărul di...

5. Vinul roşu

Un pahar de vin roşu stimulează circulaţia sângelui, protejează inima şi luptă împotriva acumulării grăsimii.

A.

 

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Parteneri

Stiri Calde (citeste aici)

spitale private