sâmbătă, iulie 11, 2020

Dacă ești gurmand să știi că tuturor ni se întâmplă să poftim alimente pe care nu ar trebui să le consumăm – majoritatea – zahăr, făină albă, ciocolată, cafea, alcool. Dacă ai renunțat la acestea, primele zile din detoxifiere sunt groznice – dureri de cap, amețeli, pofte intense, anxietate și stare de nervozitate. Iată ce să mânânci ca să îți potolești poftele.

Citește și:

Conform Anemarie Colbin, fondatorul Institutului Gurmanzilor, “ceea ce se întâmplă când consumăm zahăr alb este că organismul folosește rezervele proprii de vitamina B, calciu, fosfor, potasiu pentru a metaboliza zahărul și apoi trimite semnale către creier ca să se producă înlocuirea cu alte substanțe nutritive”

Ea a realizat un tabel, pe care să îl avem la îndemână când poftele lovesc

Citește și:

zahăr (bomboane, produse din patiserie, înghețată) -> mânâcă mai multe alimente : semințe de ovăz, fructe -> evită (zahărul, sarea, carnea, produsele lactate) -> Substituie cu (banane înghețate, deserturi îndulcite cu sirop de agave, sirop de orez)

Alcool -> carbohidrați complecși (fructe, legume, salate) -> carnea, grăsimile, sarea, proteinele animale -> bere non-alcoolică, fructe

Citește și:

Cafea -> legume și salate -> carne, zahăr, făină, sare -> cafea decofeinizată

Produse lactate -> salată, pește, fasole -> produse de la cuptor, zahăr -> tofu

 

 

 

 

 

Parteneri