Frigul ne dă târcoale, răcelile şi ele. Organismul trebuie ajutat. Tu ştii cum poţi face asta fără medicamente?

Frigul ne dă târcoale, răcelile şi ele. Organismul trebuie ajutat. Tu ştii cum poţi face asta fără medicamente?
Frigul ne dă târcoale, răcelile şi ele. Organismul trebuie ajutat. Tu ştii cum poţi face asta fără medicamente?

Vara a trecut, afară e mai frig, iar răcelile au început să ne dea tîrcoale. Cum putem scăpa de ele fără să luăm medicamente?

Răspunsul s-ar putea să vi se pară cunoscut pentru că este soluţia mai multor probleme cu care ne confruntăm, întărirea imunităţii.

Ni se aminteşte atât de des despre cât de importantă este alimentaţia sănătoasă, dar puţini iau aminte la asta.

Alimentele pot fi aliatul nostru atunci când vorbim de imunitate fie că discutăm de fructe, legume sau chiar ceaiuri.

Sunt câteva alimente care te vor ajuta să îţi stimulezi imunitatea pentru a face faţă temperaturilor mai scăzute.

Ciupercile trebuie apreciate pentru că ne oferă  seleniu, vitaminele riboflavina și niacina, de mare ajutor în stările gripale şi când sistemul nostru imunitar este slăbit.

Stridiile sunt recomandate datorită conținutului de zinc, care ne ajută în lupta împotriva virușilor, dar şi la  crearea și activarea celulelor albe din sânge implicate în răspunsul imun.

De asemenea, ajută sistemul imunitar, iar rănile ni se vor vindeca mai uşor.

Nu ocoliţi germenii de grâu pentru că sunt bogați în nutrienți, conţin zinc, antioxidanți și vitamine B, fibre, proteine ​​și unele grăsimi sănătoase.

Probioticele din iaurt și alte produse fermentate ne ajută să scăpăm mai repede de  răceli. Studiile arată că persoanele cu niveluri scăzute de vitamina D pot avea mai multe șanse de a răci.

Ceaiurile alb, verde sau negru sunt bogate în polifenoli și flavonoide care luptă împotriva bolilor. Acești antioxidanți identifică radicalii liberi pe îi distrug.

Cartofii dulci au betacaroten, care se transformă în vitamina A şi luptă împotriva radicalii liberi, susţin sistemului imunitar și chiar îmbunătăţesc procesul de îmbătrânire.

Broccoli se prepară uşor şi sunt apreciaţi de nutriţionişti datorită substanţelor nutritive, care ajută la stimularea imunităţii, dar şi conţinutului de vitamine A şi C.

Nu mai este un secret pentru nimeni că usturoiul are calităţi unanim recunoscute în special datorită eficienţei cu care luptă împotriva bacteriilor, virușilor și ciupercilor şi infecțiilor pielii. Lista este însă mult mai lungă. Amintim totuşi că un supliment de usturoi poate ajuta și la scăderea colesterolului.

Miso, care este un condiment tradițional japonez, se obține din soia fermentată şi  conține probiotice, bacteriile „bune” găsite în iaurt. Nu îl ocoliţi!

Supa de pui de pe vremea bunicii este încă deosebit de actuală datorită beneficiilor sale, fiind apreciată şi în zilele noastre.   Ne scapă de răceli mai repede, dar şi de simptomele atât de supărătoare ale unei răceli:  nas înfundat, dureri de cap, slăbiciune.

Sucul de rodie este secretul vechilor egipteni în lupta cu infecţiile. Până în prezent, majoritatea cercetărilor moderne s-au concentrat asupra extractului de rodie, dar sucul promite să ajute organismul în special în lupta cu bacteriile şi virușii.

Ghimbirul este, de asemenea, un leac potrivit care ne poate ușura simptomele de greață și vărsături, dar beneficiile sale nu se opresc aici, rădăcina fiind o sursă preţioasă de antioxidanți.

 

 

34 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook
powered by Binbox