miercuri, august 4, 2021

Când vine vorba despre pierderea greutății în exces, grăsimea abdominală poate să fie o problemă pentru multe persoane. Aceasta poate fi greu de îndepărtat și este esențial să știi ce anume favorizează

depunerea de grăsime în această zonă, de fapt.

Grăsimea abdominală în exces reprezintă atât o problemă din punct de vedere estetic, cât și din punct de vedere al sănătății. Grăsimea absominală poate facilita dezvoltarea afecțiunilor cardiovasculare sau a diabetului de tip 2. Din acest motiv, este important să elimini excesul de grăsime din această zonă.

Nutriționistul Gianluca Mech explică, potrivit Adevărul, cum putem elimina excesul de grăsime dăn zona abdominală și, de asemenea, care este cauza principală a depunerii.

Pentru a elimina grăsimea abdominală excesivă limitați consumul

de zahăr și a băuturilor îndulcite

Consumul excesiv de zahăr, în principal din cauza cantităţilor mari de fructoză, favorizează acumularea de grăsimi în jurul abdomenului şi ficatului. Acest lucru duce la rezistenţa la insulină şi la diverse afecțiuni metabolice.

Zahărul este jumătate glucoză şi jumătate fructoză. Când mănânci mult zahăr adăugat, ficatul este supraîncărcat cu fructoză şi este forţat să o transforme în grăsime. Zahărul lichid este şi mai rău.

Creierul nu înregistrează caloriile lichide la fel ca pe caloriile solide, aşa că, atunci când bei băuturi îndulcite cu zahăr, ajungi

cumva să consumi mai multe calorii. Încercaţi să minimizaţi cantitatea de zahăr din dietă şi luaţi în considerare eliminarea completă a băuturilor cu zahăr.

Consumați mai multe proteine

Proteina este unul dintre cei mai importanţi macronutrienţi pentru pierderea în greutate. Cercetările arată că reduc poftele şi stimulează metabolismul. Dacă ai ca obiectiv scăderea în greutate, proteinele trebuie să se regăsească în dieta zilnică.

Ele nu doar că te ajută să pierzi kilograme, ci sunt foarte eficiente atunci când vine vorba despre reducerea grăsimii abdominale. Încercaţi să creşteţi

aportul de alimente bogate în proteine, cum ar fi ouă, peşte, leguminoase, nuci, carne şi produse lactate.

Limitați consumul de carbohidrați

Atunci când reduci cantitatea de carbohidraţi, pofta de mâncare scade şi slăbeşti. Dietele cu conţinut scăzut de carbohidraţi reduc, de asemenea, retenţia de apă. Asta înseamnă că poţi vedea rezultate pe cântar chiar din primele zile. În plus, consumul scăzut de carbohidraţi reduce grăsimea de la nivelul abdomenului şi din jurul organelor. Primul pas pe care îl poţi face este să elimini carbohidraţii rafinaţi, cum ar fi zahărul, dulciurile şi pâinea

albă.

Consumaţi alimente bogate în fibre

Consumul de fibre poate ajuta la pierderea în greutate. Este însă foarte important tipul de fibre. Fibrele solubile şi vâscoase sunt cele care au cel mai mare efect asupra greutăţii. Ele ajută la reducerea apetitului şi oferă o senzaţie de saţietate mai îndelungată.

Legumele şi fuctele reprezintă o sursă excelentă de fibre. De asemenea, leguminoasele şi unele cereale, cum ar fi ovăzul integral. Recomand şi consumul de quinoa, seminţe de chia, năut, linte, dar şi ciocolată neagră în cantităţi mici”, explică nutriționistul, potrivit Adevărul.

 

Ultimele stiri

Parteneri