duminică, octombrie 17, 2021

Grăsimea abdominală este atât o problemă de ordin estetic, cât și o problemă care îți poate pune sănătatea în pericol. Experții în sănătate susțin că aceasta este asociată cu dezvoltarea unor afecțiuni

grave, precum bolile cardiovasculare și diabetul.

Majoritatea persoanelor se confruntă cu acest tip de grăsime. Un stil de viață sănătos și echilibrat, însă, ajută la eliminarea grăsimii în tot organismul, inclusiv cea de pe abdomen.

Deși exercițiile fizice sunt esențiale în acest sens și, de asemenea, pentru o sănătate optimă, anumite alimente pot contribui în mod activ la eliminarea grăsimii abdominale.

Cum elimini grăsimea abdominală?

Pe lângă nutriționist

Patricia Rusu, nutriționist, dezvăluie care sunt riscurile acumulării de grăsime abdominală și, de asemenea, cum o putem elimina cu ajutorul

alimentației.

„Grăsimea abdominală nu este doar o problemă a ochilor, care ne afectează imaginea și încrederea de sine, ci este dăunătoare pentru sănătatea noastră.

Unele studii și cercetări au arătat că această grăsime este un indiciu al riscului crescut de diabet, boli de inimă și alte complicații. O mulțime de oameni se luptă să piardă grăsimea care refuză să ne părăsească burta.

Dar, a scăpa de grăsimea de pe burtă nu înseamnă să ridici greutăți în fiecare zi, ci să mănânci sănătos

Există unele alimente care au abilități naturale de a arde grăsimile abdominale și consumul acestor

alimente te poate ajuta să topești această grăsime în mod natural.

Spanac, kale și toate frunzele verzi – sunt minunate pentru arderea grăsimii abdominale și sunt foarte hrănitoare.

Ciuperci – promovează pierderea în greutate și arderea grăsimilor prin reglarea nivelului de glucoză din sânge. Sunt bogate în proteine și vă pot ajuta să creșteți metabolismul.

Brocoli și conopidă – conțin fibre de înaltă calitate și o serie de minerale și vitamine care stimulează sănătatea, broccoli conține fitochimicale care ajută la îmbunătățirea pierderii de grăsime din organism.

Conopida ajută la combaterea balonării.

Ardei iute – căldura generată de consumul de ardei iute ajută la utilizarea mai multor calorii și oxidează în esență straturile de grăsime din organism.

Dovleac – bogat în fibre, dovleacul este una dintre cele mai bune legume pe care să le incluzi în alimentația ta.

Morcovi – bogați atât în fibre solubile, cât și în fibre insolubile și, prin urmare, se potrivesc perfect atunci când vine vorba de pierderea în greutate sănătoasă.

Sparanghel – conține asparagina chimică, care este un alcaloid care acționează direct

asupra celulelor și descompune grăsimile.

Castraveți – sunt buni pentru detoxifierea sistemului digestiv și datorită fibrelor, te umple eliminând nevoia ca tu să mănânci mai des”, scrie Patricia Rusu, nutriționist, pe o rețea de socializare.

Ultimele stiri