joi, ianuarie 28, 2021

Libidou scăzut? Doriți să vă condimentați viața intimă? Există o varietate de lucruri pe care le puteți face în viața de zi cu zi, care vă pot ajuta să vă stimulați libidoul și să vă îmbunătățiți viața intimă.

  1. Încercați să mâncați anumite fructe

Puține dovezi susțin eficiența anumitor alimente, dar nu există niciun rău în experimentare.

Smochinele, bananele și avocado, de exemplu, sunt considerate alimente care stimulează libidoul, cunoscute sub numele de afrodisiace.

Dar aceste alimente oferă, de asemenea, vitamine și minerale importante care pot crește fluxul de sânge către organele genitale și pot promova o viață intimă sănătoasă.

  1. Mâncați ciocolată pentru un libidou scăzut

De-a lungul istoriei, ciocolata a fost un simbol al dorinței. Nu doar datorită gustului său delicios, ci și datorită puterii sale de a îmbunătăți plăcerea intimă.

Potrivit unui studiu, ciocolata promovează eliberarea de feniletilamină și serotonină în corpul dumneavoastră. Acest lucru poate produce unele efecte afrodisiace și de ridicare a dispoziției intime.

  1. Adăugați ierburi afrodisiace în mâncare

Data viitoare când vă decideți să vă așezați la o cină romantică, adăugați puțin busuioc sau usturoi la felul dvs. de mâncare. Mirosul de busuioc stimulează simțurile. Usturoiul conține niveluri ridicate de alicină și crește fluxul sanguin.

Aceste efecte pot ajuta bărbații cu disfuncție erectilă.

Ginkgo biloba, un extract derivat din frunza arborelui chinezesc de ginkgo, este o altă plantă găsită pentru a trata disfuncția intimă indusă de antidepresive.

  1. Un sfat natural venit tocmai din Africa

Yohimbina, un alcaloid care se găsește în scoarța unui copac din Africa de Vest, este cunoscut că funcționează ca o Viagra naturală.

Unele studii sugerează că scoarța de yohimbină vă poate ajuta să mențineți erecția. De asemenea, va îmbunătăți calitatea unei erecții. Cu toate acestea, cercetătorii spun că nu există un echivalent natural care să se potrivească cu Viagra.

  1. Sporiți-vă încrederea în sine

Modul în care te simți în corpul tău afectează felul în care te simți în timpul actului intim. O dietă nesănătoasă și lipsa de mișcare pot determina să aveți o imagine de sine slabă. Aceste lucruri te pot descuraja să ai parte de un act intim și să te bucuri de tine. Îți poți spori stima de sine și dorința intimă mutând focalizarea de la defectele tale la calitățile tale. De asemenea, vă puteți concentra asupra plăcerii trăite în timpul actului intim.

  1. Un pahar de vin este suficient

Dacă beți un pahar de vin, vă puteți liniști și vă poate crește interesul pentru a deveni intim. Dar prea mult alcool îți poate ruina capacitatea intimă afectând funcția erectilă. Prea mult alcool vă poate inhiba și capacitatea de orgasm.