vineri, iulie 30, 2021

Mihaela Bilic slăbit. Sportul tonifică, nu slăbește, atrage atenția nutriționistul Mihaela Bilic. Ea a scris pe pagina sa de facebook că atunci când vreți să pierdeți în greutate să începeți mai întâi

cu dieta, apoi cu mișcarea.

”Sportul face pofta de mancare, trezeste si pune la treaba metabolismul, arde calorii deci goleste rezervele de energie. Nimic mai firesc apoi, foamea ne spune ca avem nevoie de alimente. Sportul dezvolta masa musculara care e mai grea decat grasimea, deci si pe cantar vom observa o schimbare…in sus,” scrie dr. Bilic pe pagina sa de Facebook.

Mihaela Bilic slăbit

Medicul nutritionist a precizat că nu vrea sa descurajeze pe nimeni in privinta miscarii, recunoscand ca este cel mai sanatoas si mai fireasc mod de a ne folosi corpul, pentru asta am fost

proiectati. Doar ca nu recomandata sa va apucati si de cura de slabire si de sport in acelasi timp, pentru ca o sa fie dificil. Dieta inseamna deja stapanirea cu greu a senzatiei de foame, inseamna sa mananci mai putin decat organismul are nevoie…cu sport turnati gaz peste foc, exista riscul sa nu duceti nici una la capat.

”Mai intelept ar fi sa incepeti sa slabiti cu dieta si apoi, dupa ce trece perioada frustranta de inceput, dupa ce rezultatele se vad, dupa ce increderea in voi creste si reusiti deja sa controlati relatia cu mancarea, abia atunci sa va apucati si de miscare. Si ideal

ar fi sa faceti efort de intensitate medie si durata crescuta (mers, alergare, bicicleta, inot, aerobic, dans), doar asta topeste grasimile de depozit. Aparatele de forta si mersul la sala fac muschi, nu vei slabi. Cu alte cuvinte luati-o treptat, nu trebuie sa le faceti pe toate de maine, nu incercati sa scapati si de kilogramele in plus si de sedentarism dintr-o lovitura:) asteptarile realiste ne fac invingatori,” conchide dr. Bilic.

Ultimele stiri

Parteneri