luni, august 2, 2021

Pot exista o multitudine de factori ce contribuie la acumularea greutății în exces. Deși acest lucru poate avea o cauză medicală, multe persoane se confruntă cu greutatea excesivă din cauza unor obiceiuri alimentare greșite. Iată

care este adevăratul motiv pentru care iei în greutate și ce trebuie să schimbi.

Adesea, greutatea este influențată de stilul nostru de viață. Atât alimentația nesănătoasă, cât li lipsa exercițiilor fizice pot determina acumularea grăsimilor. Totodată, dacă știi că mănânci sănătos și faci sport, greutatea excesivă poate fi cauzată de un obicei alimentar greșit căruia nu îi cunoști rezultatele asupra siluetei tale.

De ce iei în greutate, de fapt?

Mihaela Bilic, nutriționist și expert în boli metabolice explică motivul real pentru care te îngrași. Acesta este, de multe ori, legat de

cât de des mănânci gustări între mese.

Nu ne îngrășăm din mâncare, ci din ronțăieli.

Până în anii ‘70 nu existau alimente ambalate și nicio posibilitate să găsești ceva de ronțăit la colț de stradă. Până acum 50 de ani nu mânca nimeni în mașină, pe stradă sau în canapea… majoritatea preparatelor nu puteau fi consumate decât stând la masă și folosind tacâmuri. Se mâncau sandvișuri doar când mergeai la picnic sau plecai într-o călătorie și aveai un drum lung de făcut.

Cercetătorii de la Harvard Institute of Economic Research au publicat un studiu cu titlul “De ce sunt americanii obezi?”

Răspunsul a fost: obiceiul de a mânca între mese, adică snacking-ul! A fost analizat comparativ consumul zilnic de alimente între anii 1976 și 1996 și s-a observat o creștere a aportului de calorii înafara meselor de 240%.

Cu alte cuvinte este suficient să eliminăm din alimentația zilnică tot ce este ambalat și ușor de ronțăit și să ne concentrăm pe mâncarea clasică, consumată la cele 3 mese principale. Surpriza este că și slăbim, un pachet de chips-uri sau biscuiți au calorii cât o ciorbă și o tocăniță la un loc”, scrie Mihaela Bilic pe o rețea de socializare.

Ultimele stiri

Parteneri