joi, decembrie 3, 2020
Elena Oceanu

Millennials: generatia sigura pe ea, care stie ce vrea, increzatoare si deschisa spre schimbare, dupa cum ii descrie si Pew Research Center. Sunt tinerii care au o imagine clara asupra a cine sunt si cine vor sa devina si care spun lucrurile tare, clar si in vazul tuturor: pe retelele de socializare.

Potrivit Academiei Americane de Chirurgie Faciala Plastica si Reconstructiva (AAFPRS), 64% dintre medicii esteticieni au observat o crestere a tratamentelor injectabile la pacientii sub 30 de ani. De la proceduri minim-invazive pana la liposuctii si marire de sani, millennials nu se dau in laturi de la nimic, cu scopul de a avea corpul pe care si-l doresc. Cele mai cerute in Romania sunt rinoplastia, marirea buzelor, a sanilor si liposuctia.

“In mod cert retelele de socializare au un mare impact asupra modului in care ne privim pe noi insine si asupra modului in care ne raportam la celelalte persoane in concordanta cu noi. Suntem mai constienti ca niciodata de modul in care aratam si de importanta imaginii de sine, asadar, suntem totodata si mai siguri in privinta lucrurilor pe care vrem sa le imbunatatim. Iar daca generatiile anterioare tind sa fie mai indulgente, millennials sunt mai deschisi sa faca aceste schimbari,” afirma Dr. Silvia Stanculescu, medic specialist chirurgie plastica si microchirurgie reconstructiva.

Acesti tineri joaca un rol crucial in schimbarea radicala a modului in care percepem operatiile estetice. Acum cativa ani, atat femeile cat si barbatii negau vehement sa fi apelat la o operatie estetica, chiar daca rezultatele erau evidente. Ei nu doar ca pot vorbi deschis despre acest subiect, ci isi si asuma, refuzand sa se ascunda, ba chiar sunt foarte mandri de noul aspect si nu se feresc sa arate acest lucru prietenilor lor pe Facebook, Instagram sau Snapchat.

Ei sunt poate cei mai influentati de vedetele preferate pe care le urmaresc pe aceste canale si sunt incurajati sa faca schimbari, insa chirurgii esteticieni promoveaza idea de a fi o versiune mai buna a lor, nu de a imita. Mai mult, in ceea ce priveste aceasta generatie, studiile arata ca nu se pune problema de a arata bine pentru a-i multumi pe ceilalti. O decizie este luata pentru ca ei isi doresc o schimbare pentru ei.

Sunt constienti de frumoasa varsta pe care o au, nu urmaresc sa arate mai tanari, ci sa-si puna in evidenta trasaturile, sa arate mai atractiv. Ei isi doresc un look natural si, cel putin in Romania, nu sunt cerute exagerari.

De asemenea, generatia millennials e foarte bine informata. Tehnologia este in favoarea lor din acest punct de vedere, nu sunt decizii pripite, ci bine gandite si studiate. Lucrurile se misca, de asemenea, mult mai repede. Internetul le ofera o gama foarte larga de informatii, de la pregatirea pentru operatie, ce inseamna procedura si recuperarea, pana la cat costa si unde se poate face, recenzii si recomandari. Tot ce ramane de facut este sa verifice informatiile gasite cu medicul estetician si sa primeasca, daca e cazul, acordul parintilor.

Parteneri