Din cuprinsul articolului
Într-un podcast realizat de Ileana Ilie, experta în social media, marketing digital și comunicare socială Noémi Brezoszki a dezvăluit câteva ponturi despre cum să fii autentic(ă) în era AI și a perfecțiunii online.
Noémi Brezoszki: „E de lucru la nivel de mindset”
„Autenticitatea pot să spun că este o monedă de schimb în ziua de astăzi pentru că oamenii s-au săturat de măști, de conținut artificial, caută foarte mult partea de autenticitate. Și da, nouă ca și persoane care vrem să ne afișăm în online, ne este foarte greu să ne asumăm partea asta de autenticitate. E vorba de asumare aici.
Și din cauza asta acum ne este frică să ne arătăm adevărata față, ne este frică să fim autentici, vulnerabili în online, chiar dacă asta este ceea ce… te conectează de fapt și da, lucrez zilnic cu cursanți, cu clienți care îmi spun, Noemi, nu știu, aș vrea o clonă, aș vrea să vorbească altcineva în locul meu în fața camerei pentru că mi este frică de expunere sau nu este de mine camera sau expunerea în online.
Cum poți să îi încurajezi? E de lucru un pic la nivel de mindset, la nivel de încredere și știi care e partea cea mai faină? Am fost de ambele părți. Vorbesc și ca și expert în social media marketing, dar știu și cât e de greu să vii, să te pui în fața camerei, pentru că da, sunt în domeniul de ani buni, dar mi-a luat la fel ani buni ca să încep și eu să mă promovez. A fost foarte frustrant să am idei pe care aș fi vrut să le pun în aplicare. Dar am amânat și am văzut pe alții punând lucrurile astea în aplicare. Mulți dintre noi cred că suntem și perfecționiști, tot amânăm lucrurile, amânăm să ne afișăm, poate tragem 100 de cadre la câte o filmare și tot nu o postăm.
Este frica asta de ce o să zică cineva, frica de o să ne luăm hate pe social media. Este ceva cu care ne confruntăm zilnic și de care mă lovesc lucrând cu clienții și cu cursanții. Și, apropo, că am adus în discuția experiența mea, în momentul în care mi-am lansat contul de Instagram, fiind în domeniu, am știut că am nevoie de un videoclip în care mă prezint, explic oamenilor ce fac, ce o să găsească pe profilul meu. Mi-am lansat contul de Instagram de la zero.
Cineva te laudă, îți dă un feedback pozitiv, ai o reușită, te bucuri un minut sau câteva secunde și trece, înțelegi? Dar când îți iei un feedback negativ… Mamă, păi te consumi pe el cu zilele, cu săptămânile. Și trebuie pur și simplu să învățăm de la cine să ne luăm feedback, la părerea cui să fim atenți. Și toată partea asta cu comentariile răutăcioase din social media câteodată ne și servesc ca și un avantaj. Deci postările care devin cele mai virale. Au pornit de multe ori de la niște comentarii răutucioase care au generat engagement and so on”, a punctat, între altele, Noémi Brezoszki.

