marți, decembrie 1, 2020
Popescu Daniela

Publicația Doctorul zilei (doctorulzilei.ro) donează  10% din campaniile de comunicare către Crucea Roșie Română alăturându-se inițiativei InternetCorp, regia de publicitate a site-urilor evz.ro, capital.ro, evenimentulistoric.ro, doctorulzilei.ro, infoactual.ro, animalzoo.ro, și va dona 10% din campaniile de comunicare către Crucea Roșie Română.

Publicațiile online reprezentate de InternetCorp  anunță că vor dona 10% din toate campaniile de comunicare și video realizate (sau rezervate) în perioada următoare pentru a susține eforturile în lupta împotriva noului coronavirus.

Donație de 10% din campaniile de comunicare către Crucea Roșie Română

Pentru a veni în sprijinul luptei împotriva noului coronavirus realizată atât de medicii români, cât și de voluntari care ajută persoanele ce nu se pot deplasa să aibă acces la alimente în această perioadă, site-urile din portofoliul InternetCorp  au decis să doneze 10% din toate campaniile de comunicare și video din perioada următoare realizate de către site-urile proprii, dar și de către cele din regia de publicitate către Crucea Roșie Română. InternetCorp operează si site-urile start-up.ro, wall-street.ro, kudika.ro, 9AM.ro și garbo.ro

 

Donațiile vor fi făcute automat pentru fiecare campanie de publicitate din perioada următoare în cadrul unor pachete speciale dedicate agențiilor de media și clienților direcți, branduri care pot ajuta România să treacă mai ușor peste această perioadă tulbure când sunt necesare echipamente de protecție pentru medicii din linia întâi care luptă cu această pandemie.

 

Donațiile vor fi făcute pentru a susține eforturile din perioada pandemiei cu noul coronavirus, dar poate continua pentru a susține eforturile transformării României.

 

Toate campaniile desfășurate de către brandurile și agențiile de media pe site-urile reprezenate de InternetCorp vor fi semnalizate special și vor face trimitere către Crucea Roșie Română, pentru a crește vizibilitatea privind eforturile organizației și pentru a mări numărul donațiilor individuale din rândul cititorilor site-urilor din portofoliu.

Parteneri