luni, iulie 26, 2021

O femeie în vârstă de 43 de ani susține că a rămas în imposibilitatea de a vorbi după ce a primit a doua doză de vaccin Oxford-AstraZeneca, conform Daily Mail.

Sofia Gomes, din Wisbech, în Cambridgeshire, crede

că a avut „o reacție alergică severă” care a împiedicat-o să vorbească la câteva ore după ce a primit vaccinul pe 19 mai.

Medicii de la King’s Lynn Hospital din Norfolk, unde a mers după ce a dezvoltat reacția ciudată, au fost „nedumeriți” după ce au efectuat scanări pe gât și nu au găsit nimic, a spus ea.

Pacienta a stat internată în spital o săptămână și a fost consultată de mai mulți specialiști care nu au putut explica starea ei, dar au spus că este posibil să fi fost cauzată de vaccin, potrivit doamnei Gomes.

Un profesor universitar din Edinburgh a spus că pierderea vocii este

probabil o coincidență.

Autoritatea de reglementare a drogurilor din Marea Britanie, MHRA, a declarat că „nu există dovezi” că doamna Gomes și-a pierdut vocea ca urmare a efectuării vaccinului.

Specialiștii continuă să o încurajeze pe pacientă, spunându-i că îi va reveni vocea. Aceasta este îndrumată să urmeze tratament cu un logoped.

Efectele secundare frecvente ale vaccinului includ o durere a brațului în care a fost injectat vaccinul, dureri de cap, dureri musculare și oboseală. Vaccinul AstraZeneca a fost, de asemenea, legat de un nivel scăzut de trombocite și un risc extrem de mic de

formare a cheagurilor de sânge.â

Agenția de reglementare a medicamentelor și a produselor medicale (MHRA) afirmă că oricine are dificultăți de vorbire de la aproximativ patru zile după vaccinarea cu AstraZeneca ar trebui să solicite sfatul medicului urgent.

În acest caz, un purtător de cuvânt a declarat că pierderea vocii nu este un efect secundar cunoscut al vaccinului de la Oxford și nu există „nicio dovadă care să sugereze că astfel de rapoarte sunt legate de vaccinare”.

Ultimele stiri

Parteneri
Ai gasit o seringă participantă la tombola. Click pe ea pentru a o colecționa.