joi, mai 28, 2020

Nu există doamnă sau domnișoară care să nu-și dorească un păr minunat, strălucitor și sănătos. Cu toate acestea, nu renunțăm la uscătorul de păr, la schimbatul culorii părului extrem de des.

Sunt gesturi care nu fac decât să distrugă firul de păr, să-l fragilizeze. Nu în ultimul rând menținerea unor diete stricte sau, din contră, o alimentație de tip fast-food sunt alte cauze care duc la pierderea sănătății părului.

Citește și:

Iată câteva secrete care contribuie la sănătatea părului tău:

  • Dacă îți dorești un păr sănătos ai nevoie în primul rând de o alimentație cât mai sănătoasă. Ai nevoie de un aport corect de fier, calciu, magneziu, cupru, seleniu, Omega 3, și vitaminele A, B, C, D, E.
  • De asemenea, de ajutor îți poate fi și consumul de cereale, citrice, ulei de măsline, nuci, migdale, legume verzi, broccoli, ouă, carne de pui slabă, curcan, pește.
  • Strălucirea părului se obţine cu apă călduţă. Apa fierbinte va înlătura de pe păr uleiurile protectoare care funcţionează ca un balsam natural, iar luciul natural al părului va dispărea. Așa că ai grijă la temperatura apei când te speli pe cap.
  • Firele despicate pot fi tratate cu ajutorul proteinelor. Sunt o mulțime de produse cosmetice care ajută la repararea firelor despicate, de exemplu balsamurile de păr ce conțin proteine.
  • Oricât de mare este tentația, rezistă! Spune nu schimbării culorii părului. Cel puțin încearcă să nu o schimbi șase luni de zile. Specialiștii susțin că este bine să alegi o nuanță de păr în limita a trei tonuri faţă de culoarea ta naturală.
  • Uscatul părului nu este sănătos. Firul de păr fin este extrem de sensibil la căldură de aceea e bine să îl folosești cât mai rar.
  • Încearcă să folosești numai produse de îngrijire a părului achiziționate din farmacii, la sfaturile unui medic dermatolog sau chiar a farmacistului. În felul acesta te asiguri că folosești produse care nu agasează firul de păr, ci din contră îi fac mult bine.

Parteneri