marți, mai 17, 2022

Planta toxică. Narcisele se vând în această perioadă a anului în toate florăriile din România. Puţin ştiu cât de periculoasă este. Bulbii sunt foarte toxici, dozele peste 10 g pot fi letale.

Narcisele galbene (daffodils) şi albe (jonquils) sunt, de fapt, toxice, în cazul consumării bulbilor în cantităţi mari. Nu de puţine ori, oamenii confundă bulbii de narcise cu ceapa.

Bulbii narciselor pot fi confundați cu ceapa

Te-ar mai interesa: Campania de conștientizare a riscului de accident ...

Simptomele intoxicației

Semnele de intoxicaţie sunt: greaţă, vomă, crampe şi diaree. Un medic ar putea recomanda hidratare intravenoasă şi / sau medicamente pentru a stopa voma şi senzaţia de greaţă în cazul în care simptomele sunt severe sau pacientul este un copil.

În cazuri extreme, poate provoca şi moartea.

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Parteneri
spitale private