Somnul este mai important chiar decât se credea. Ce nu ştiu femeile şi este obligatoriu să afle?! Iată ce spun neurologii!

Insomnia
Somnul este mai important chiar decât se credea. Ce nu ştiu femeile şi este obligatoriu să afle?! Iată ce spun neurologii!

Somnul este foarte de important pentru sănătatea noastră, corpul se vindecă și se repară în această perioadă. Somnul este chiar mai important decât credem şi mai ales el este diferit pentru femei și bărbați datorită naturii lor biologice diferite.

Anumiți compuși importanți sunt sintetizați, iar celulele și organele sunt reumplute în timpul somnului, când organismul eliberează hormoni importanţi pentru astfel încât  celulele şi creierul să se poată regenera, iar întreg corpul să elimine toxinele acumulate peste zi.

Avem nevoie de cel puţin 8 ore de somn pe noapte şi chiar mai mult în cazul femeilor.

Specialiştii atrag atenţia că 8 ore de somn nu este suficient pentru organism, femeile necesitând mai multă repaus, deoarece activitatea creierului în cazul lor este mai mare.

Potrivit psihologilor, orice dezechilibru sau boală poate duce la mai multe ore sau mai puţine ore de somn.
Un somn insuficient afectează negativ întregul organism, de suferit având şi starea psihică, atunci când corpul nu reuşeşte să-şi încarce bateriile.

Studiile neurologice au arătat, de exemplu, că așa-numitul somn de înfrumusețare nu este un mit. Somnul chiar face pielea ma frumoasă.

Somnul este o stare fiziologică de repaus total, în care organismul se reface pentru a-şi putea relua activitatea în fieare zi, fiind absolut esenţial oricărei fiinţe umane.

Este mai important decât mâncarea, pentru că în lipsa alimentaţiei, decesul cauzat de foame survine în 2 săptămâni, în timp ce 10 zile fără somn sunt suficiente pentru a ne omorî.

Insomnia sau somnului de proastă calitate poate fi remediată prin respectarea orei de culcare şi trezire, evitarea consumului de substanţe care excită activitatea creierului, cafea sau alcool, evitarea meselor târzii şi bogate, pentru a nu solicita activitatea aparatului digestiv, evitarea somniferelor.

781 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook
powered by Binbox