Sari la conținut

Uleiul care abundă în vitamina E. Este un antioxidant natural și nu conține grăsimi trans

tipuri de ulei
Sursă foto: arhiva doctorulzilei.ro
cel mai sanatos ulei

Uleiul este un ingredient esențial în orice bucătărie și există mii de varietăți din care puteți alege, deși uleiul de măsline și cel de floarea-soarelui tind să fie cele mai populare, alte alternative nutritive sunt opțiuni potențiale pentru a fi încorporate în dieta zilnică.

În acest sens, există unul care este considerat un antioxidant natural și este, de asemenea, plin de vitamina E, astfel că se poziționează ca un condiment cu beneficii incredibile pentru sănătatea generală. De asemenea, este lipsit de grăsimi trans, care, spre deosebire de alte substanțe ceroase, nu sunt esențiale sau benefice pentru organism.

Uleiul plin de vitamina E care este un antioxidant natural

FMD afirmă că uleiul de soia este unul dintre cele mai versatile uleiuri din grupul său și este extrem de bogat în acizi grași polinesaturați, cum ar fi omega-3 și omega-6, care sunt esențiali pentru a proteja organismul de bolile cardiovasculare și contribuie la prevenirea diabetului.

O altă caracteristică apreciată a acestui aliment este gustul său neutru, care păstrează aroma originală a alimentelor. FMD subliniază, de asemenea, durabilitatea sa, care este superioară celei a altor condimente similare datorită ușurinței compoziției sale, care nu conține impurități.

În aceeași ordine de idei, punctul său ridicat de fum este responsabil pentru faptul că este uleiul care își păstrează cel mai bine proprietățile naturale atunci când este prăjit.

Între timp, un articol publicat de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale subliniază că uleiul de soia este bogat în vitamina E, nu conține colesterol și acționează ca un antioxidant, ceea ce îl face un aliat de necontestat al sănătății cardiovasculare.

Cum să folosești acest ulei cu proprietăți antioxidante

Pentru a pune în aplicare uleiul de soia și a profita de toate beneficiile pe care vi le poate oferi, trebuie să țineți cont de marea versatilitate a utilizărilor sale

  • Coacere: ca înlocuitor al untului sau al altor uleiuri.
  • Prăjire: este una dintre cele mai bune alternative pentru acest tip de gătit.
  • Conservarea alimentelor: poate fi folosit pentru a conserva alimentele conservate sau murate.

Atunci când îl consumați, aveți în vedere să o faceți cu moderație și optați pentru unul care este 100% pur și fără produse rafinate.

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Mai citeste si:

Doctorul zilei whatsapp channel