marți, octombrie 26, 2021

Fostul ministru al Sănătății, Vlad Voiculescu, a comunicat, printr-un mesaj publicat vineri dimineață, pe o rețea de socializare, faptul că i-a propus premierului Florin Cîțu prezentarea unei strategii de vaccinare

care includea implicarea voluntară a unei agenții de advertising. Aceasta ar fi avut ca scop stimularea campaniei de vaccinare, la nivel național.

Mesajul transmis de fostul ministru al Sănătății, Vlad Voiculescu, vine după ce premierul Florin Cîțu a declarat că ”nu este agenție de advertising” în momentul în care a fost întrebat dacă se simte vinovat pentru eșecul campaniei de vaccinare.

Vlad Voiculescu, propunere de promovare a vaccinării

„Florin Cîțu își justifică eșecul în coordonarea campaniei de vaccinare alături de MAPN spunând că nu este agenție de advertising. Frumos. Doar că…

… nici nu trebuia să fie.

Echipa de la Ministerul Sănătății condusă de Ștefan Voinea i-a propus o strategie care includea implicarea voluntară a unora dintre cele mai importante agenții de advertising din România.

Găsiți aici planul la care echipa de la Ministerul Sănătății a lucrat inclusiv în noaptea de revelion și i l-a prezentat premierului în primele zile ale anului 2021. Prezentarea era pregătită pentru președintele Iohannis – nu știu dacă vreodată domnul Cîțu a binevoit să o dea mai departe.

Propuneam atunci:

1. ̦ cu implicarea entităților majore: partide politice, corporații

și mediul de afaceri, societatea civilă, lideri religioși;

2. ̦ ̆ despre vaccin prin analize de big data și combaterea lor;

3. – înregistrarea medicilor de familie, a preotului, a primarului și contactarea telefonică automată a cetățenilor cu acele mesaje;

4. ̆ ̆ ̂ ̦ , nu politicieni!

  • În loc să accepte propunerea noastră pentru un pact național, Cîțu a ales să facă din vaccinare principala sa campanie de imagine pentru șefia PNL.
  • În loc să accepte propunerea noastră să implice specialiști, Cîțu s-a autodeclarat mare șef al vaccinării, cu col. Gheorghiță în calitate

    de executant.

  • În loc să accepte propunerea noastră de contactare directă a oamenilor prin vocea celor în care ei au încredere – medici de familie, primari, preoți – Cîțu a ales să le spună el “ce conține vaccinul”.
  • În loc să accepte propunerea noastră de a implica specialiști în comunicare și voci credibile civile, Cîțu a ales să militarizeze complet campania, o premieră absolută în Europa.

REZULTATUL: s-au vaccinat puțin peste 30% dintre români, adică exact cei despre care știam de la bun început că VOR să se vaccineze. Probabil aceștia s-ar fi vaccinat și dacă trebuiau

să plătească pentru asta”, scrie Vlad Voiculescu pe Facebook.

 

Ultimele stiri