sâmbătă, octombrie 16, 2021

Stilul de viață este fundamental pentru sănătatea organismului nostru. Alimentația, un element esențial, este responsabilă pentru asigurarea nutrienților și substanțelor benefice pentru menținerea funcțiilor normale.

Astfel, în mod ideal, organismul nostru ar trebui să primească toți acești nutrienți numai din alimentație.

O dietă pe bază de plante poate afecta organismul, dacă nu este urmată în mod corespunzător. Pentru a adopta cu succes o astfel de dietă este esențial să știi cu ce poți înlocui alimentele de origine animală.

Totodată, produsele de origine vegetală trebuie să asigure un aport suficient din nutrienții regăsiși în produsele originale, înlocuite.

Alternative pentru o dietă bazată pe plante

Patricia Rusu, nutriționist, dezvăluie câteva alimente vegetale care pot înlocui cu succes

produsele de origine animală.

„Trecerea la o alimentație pe bază de plante poate fi copleșitoare la început atunci când nu știți cu ce să înlocuiți produsele de origine animală, așa că, sper, că veți găsi această postare de ajutor.

Lapte obișnuit – această schimbare este ușoară, deoarece există atât de multe feluri de lapte vegetal disponibile – migdale, caju, cânepă, macadamia, ovăz, soia și orez pentru a numi câteva.

Brânză – drojdia inactivă este un condiment excelent care are un gust de brânză și o mulțime de substanțe nutritive. Există, de asemenea, o mulțime

de brânzeturi fără lactate disponibile, în principal pe bază de caju sau nucă de cocos.

Maioneză – hummus este o alternativă sănătoasă la maioneză. Puteți cumpăra, de asemenea, maioneză pe bază de plante, dar, ca și cu maioneza obișnuită, ar trebui să vă bucurați cu moderație.

Carne – seitan este o opțiune excelentă și buget friendly, pe care o puteți cumpăra la supermarket sau vă puteți face acasă. Tofu, jackfruit, ciuperci, vinete și linte sunt, de asemenea, opțiuni sănătoase care pot înlocui carnea din felurile de mâncare. Există, de asemenea, o mulțime de alternative

excelente de carne pe bază de plante pe piață, care au o textură și un gust foarte asemănător cu carnea.

Ouă amestecate – schimbați pentru amestecul de tofu! Acesta este un fel de mâncare foarte ușor de făcut și ambalat cu substanțe nutritive. Ingredientul cheie pentru a-l face să arate ca ouăle este curcuma, pentru a da culoarea gălbuie.

Miere – Schimbă cu sirop de arțar! Atât de dulce și delicios. Asigurați-vă că aveți 100% sirop de arțar și nu sirop cu arțar”, recomandă Patricia Rusu pe Instagram.

Ultimele stiri