luni, aprilie 19, 2021

6 alimente pentru indigestie.Indigestia este cauzată fie atunci când stomacul este inflamat și provoacă iritații, fie când acidul din stomacul nostru revine în esofag.

Indigestia este una dintre cele mai frecvente

probleme cu care se confruntă toate vârstele. Senzația de stomac iritat și senzația de plin, chiar dacă nu mănânci mult, cu siguranță nu este una bună. În esență, este vorba de mișcări neregulate ale intestinului care pot fi cauzate de orice, de la un stil de viață sedentar la consumul unei cantități uriașe de alimente grase. Dieta noastră este direct legată de senzația de constipație, reflux acid sau indigestie. Este cauzat fie când stomacul este inflamat și provoacă iritații, fie când acidul din stomacul nostru revine în esofag.

Inutil să spun că acest lucru poate duce la o cantitate

mare de disconfort, inclusiv greutate, durere și chiar greață dacă nu este tratată bine. În timp ce există medicamente pentru indigestie severă, dar nu există, probabil, nimic care să nu poată fi tratat într-un stadiu incipient în mod natural.

Aici avem 6 alimente care vă pot ajuta să gestionați indigestia, împreună cu modul în care le puteți include în dieta dumneavoastră.

6 alimente pentru indigestie și cum să includeți în dietă

  1. Ghimbir

Ghimbirul a fost asociat de mult timp cu vindecarea problemelor multiple, cum ar fi tuse și frig, constipație sau indigestie.

Conform experților,

conține antioxidanți, inclusiv gingeroli, care sunt cunoscuți pentru ameliorarea indigestiei și greață, în timp ce prezența compușilor fenolici se crede că reduce contracțiile gastrice, ameliorând astfel iritația gastro-intestinală. Ghimbirul poate fi ușor adăugat la multe dintre băuturile dvs. de detoxifiere și o simplă ceașcă de chai.

  1. Strugurii

Conform USDA, o porție de 100 de grame de struguri conține 4 grame de fibre, despre care se știe că mărește volumul de scaun și ajută alimentele să treacă lin prin sistemul digestiv. Se poate mânca struguri ca atare, îi poți

face suc sau îl poți adăuga la salată.

  1. Portocale

Portocala este un alt fruct bogat în fibre, care este bogat în fibre solubile – pectina. Ajută la accelerarea timpului de tranzit al colonului și, de asemenea, la reducerea constipației. Fructul de iarnă conține, de asemenea, un flavanol numit naringenin, despre care cercetătorii au descoperit că poate funcționa ca un laxativ. Puteți să faceți suc de portocale, să o adăugați la un fruct în salata de fructe sau să mâncați așa cum este.

  1. Lămâie

Nu doar vitamina C, lămâia vine încărcată cu vitamine și minerale esențiale

precum calciu, fier, magneziu, fosfor și potasiu. De asemenea, se laudă cu prezența fibrelor de pectină, despre care se știe că îmbunătățește sănătatea digestivă. Puteți adăuga un vârf din acest fructe citric la băuturi, salate sau gustări.

  1. Papaya

Papaya este un fruct care poate ajuta la gestionarea mai multor probleme de sănătate. De la boli de inimă, astm, sănătatea oaselor până la diabet, acest fruct tropical dulce are multe beneficii. Pe lângă faptul că este bogat în vitamina K, vitamina A, beta-caroten și calciu, papaya are o enzimă specială numită papaină care reduce arsurile cardiace și ajută la îmbunătățirea digestiei.

  1. Smochine

Conținutul de fibre prezent în smochine este suficient pentru a ajuta la mișcarea intestinului și la indigestie. În plus, este bogat în zaharuri naturale, calciu și fier.

Ultimele stiri

Parteneri