miercuri, iunie 23, 2021

Un stil de viață echilibrat și sănătos, în mod ideal, asigură o greutate corporală optimă. Cu toate acestea, anumite persoane se pot confrunta cu eliminarea kilogramelor în plus din anumite zone, precum cea de pe burtă. Iată câteva reguli

esențiale pe care trebuie să le respecți atunci când încerci să scapi de grăsimea abdominală.

Pentru a îndepărta grăsimea de pe burtă, este esențial să avem 3 mese principale pe zi, să renunțăm la anumite obiceiuri nesănătoase și, de asemenea, să limităm anumite grupe de alimente în diferite circumstanțe.

În ciuda controverselor, îndepărtarea grăsimii abdominale nu reprezintă un proces complex. Nu trebuie să ținem o dietă pentru slăbit restrictivă, însă este important să fim mai atenți la alimentele pe care le consumăm. De asemenea, este necesar să ne organizăm mesele și obiceiurile mult mai bine.

Cum

elimini grăsimea abdominală, fără efort?

Mihaela Bilic, nutriționist și expert în boli metabolice, dezvăluie 7 reguli esențiale pentru a elimina grăsimea de pe burtă, în mod ușor și sănătos.

Obişnuiţi-vă să aveţi zilnic 3 mese principale.

Această regulă nu doar că vă va ajuta să scăpaţi de burta inestetică, ci vă va ajuta şi să slăbiţi câteva kilograme. ”Efortul de digestie a alimentelor şi mâncatul lor la intervalul 4-5 ore ajută metabolismul să ardă mai multe calorii decât atunci când există o singură masă şi aceea seara”, spune medicul nutriţionist. Potrivit acesteia, o zi în care aţi

”sărit” o masă este o zi în care nu aţi slăbit, iar caloriile venite după sunt asimilate mai repede şi transportate instantaneu în grăsime de depozit.

Eliminaţi din meniul zilnic preparatele ”grele”.

La această categorie intră preparatele gătite în mod tradiţional, cele care au multă grăsime şi conţin carne tocată. Printre aceste preparate se numără salata de boeuf, sarmale, şniţel, chiftele, sosuri cu smântână. ”Atunci când vreţi să scăpaţi de stratul adipos din jurul burţii trebuie să optaţi pentru variante dietetice: grătar sau cuptor, carne salbă, sos tomat, condimente şi ierburi

aromatice”, recomandă dr. Bilic.

Evitaţi alimentele cu densitate calorică mare.

Produsele care au calorii multe concentrate într-un volum mic, aşa cum este cazul mezelurilor, a caşcavalului, margarina, dulciurile şi fastfood-ul, trebuie înlocuite cu produse care au densitate calorică mică şi volum mare. La acest capitol intreă carnea slabă, peştele, laptele, iaurtul, fructele şi legumele.

Redimensionaţi porţiile şi numărul de feluri de mâncare servite la o singură masă.

”Pentru că suntem tot mai sedentari trebuie să renunţăm la succesiunea clasică: aperitiv, ciorbă, fel pricipal

şi desert. Două feluri de mâncare sunt suficiente, iar ciorba trebuie să fie una dintre ele. Aceasta va umple stomacul fără un aport mare de calorii şi va asigura senzaţia de saţietate pentru o perioadă lungă de timp”, a mai spus mendiul nutriţionist. Medicul spune că pentru a scăpa de burtă trebuie să reducem cu 30% cantitatea de alimente din farfurie.

Renunţaţi complet la zahăr.

Acest ingredient conţine foarte multe calorii goale, fără un aport de nutrienţi. ”Datorită vitezei cu care se absoarbe în sânge determină o secreţie crescută de insulină, hormon care stochează suplimentar grăsimea la nivelul abdomenului”, a explicat Mihaela Bilic. Pentru persoanele care nu pot renunţa la desert pot opta pentru o salata de fructe.

Eliminaţi alcoolul.

Berea este şi ea pe lista alimentelor interzise atunci când vrem să scăpăm de burtă. ”Majoritatea băutorilor de alcool au un surplus ponderal provenit atât din caloriile proprii alcoolului – acesta conţine 7 calorii pe gram – cât şi din aportul generos de alimente grase şi sărate care merg bine cu alcoolul”, spune nutriţionista. Băuturile alcoolice au capacitatea de a reduce arderea grăsimilor de depozit şi favorizează transformarea caloriilor alimentare în ţesut adipos.

Nu mâncaţi carbohidraţi după ora 6 seara.

Pâinea, pastele, orezul, fructele, cartofii şi mămăliga nu au ce căuta în meniul cinei. Explicaţia? După această oră organismul îşi încetineşte metabolismul şi nu mai poate consuma glucidele, aceastea transformându-se automat în grăsime. Astfel, la ultima masă a zilei este indicat să mâncăm carne de orice fel, inclusiv peştele, şi cât mai multe legume. Carbohidraţii pot fi incluşi în meniul micul dejun şi cel al mesei de prânz.

Ultimele stiri

Parteneri