luni, iunie 21, 2021

În ceea ce privește pierderea în greutate sau adoptarea unui stil de viață sănătos, fructele sunt principalele alimente care se recomandă în dietă. Cu toate acestea, unii specialiști sunt de părere

că fructele pot îngrășa, la fel ca dulciurile, din cauza conținutului ridicat de fructoză.

Deși fructele sunt privite drept o alternativă sănătoasă pentru a satisface pofta de dulce, unii experți în nutriție susțin că acestea îngrașă, întrucât sunt bogate în fructoză. Fructoza este, de fapt, zahărul regăsit în mod natural în fructe și sucuri naturale.

Din acest motiv, acestea pot avea într-adevăr potențialul de a favoriza depunerea de grăsime. Totuși, fructele conțin un tip de zahăr sănătos și natural, care ne ajută să ne satisfacem pofta de dulce în mod controlat. Spre deosebire de dulciurile care au

la bază zahărul rafinat și alți îndulcitori, fructele au în componența lor numai fructoză.

Care este adevărul despre fructe, potrivit unui specialist?

„Fructele, pe de altă parte, deși sunt multe zvonuri care ne alertează că ne îngrășăm din fructe, fructele sunt un fel de a îți satisface în mod natural nevoia corpului de dulce, deci este perfect normal să simțim nevoia de dulce. Însă, ne-o satisfacem controlat cu ajutorul fructelor.

Consumând fructe vom preveni satisfacerea nevoilor necontrolate de alte dulciuri procesate și pe lângă asta, vin la pachet și cu toate vitaminele, cu toate

mineralele și cu toți fitonutrienții, acele componente care dau culoare alimentelor în regnul vegetal și care sunt foarte, foarte bune pentru sănătatea noastră”, explică Oana Trifu, expert în schimbarea stilului de viață, potrivit Antena3.

Sigur, există și alte alimente recomandate pentru a satisface pofta de dulce și care aduc nenumărate beneficii sănătății, precum ciocolata neagră. Fructele, însă, sunt recomandate în aproape orice dietă datorită complexului de vitamine, minerale și fitonutrienți esențiali organismului, pe lânga doza necesară de zahăr.

 

Ultimele stiri

Parteneri