sâmbătă, octombrie 1, 2022

Lista alimentelor ideale pentru femeia de 40 de ani. Cine nu-și dorește sănătate de fier, tinerețe și viață cât mai lungă? Iată cum le putem obține:

Ce ar trebui să nu lipsească din alimentația femeii de 40 de ani, vârsta la care apar multe modificări în organism, în special la nivel hormonal dar și digestiv, mai ales dacă stilul alimentar a conținut până acum multă hrană procesată?

Te-ar mai interesa: Albă sau negră: ce varietate de sare este mai sănă...

Ei bine, iată ce scrie realizatoarea TV, Sonia Argint,  pe pagina sa de socializare:

Alimente fermentate

🥛 ALIMENTE FERMENTATE conțin bacteriile acelea bune. O porție zilnică de varză murată, kimchi, kefir, murături, kombucha sau iaurt pot ajuta la echilibrarea bacteriilor intestinale.
Este și momentul în care puteți introduce suplimente probiotice de bună calitate. O discuție cu medicul este recomandată.
🥦 FITOESTROGENI NATURALI se găsesc în soia și legumele crucifere (broccoli, conopidă). Ar putea ajuta la echilibrarea acelor hormoni. Este esențial să ai un dosar medical fără probleme de sănătate.

Legume și fructe cât mai colorate

🫑 LEGUME ȘI FRUCTE COLORATE, deoarece ai nevoie de antioxidanți pentru a preveni îmbătrânirea și pentru elasticitatea pielii. Mănâncă tone de fructe și legume colorate.
Cu cât fructele sau legumele sunt mai viu colorate, cu atât mai mulți antioxidanți conțin: afine, căpșuni, portocale, sfeclă, ardei etc.
🧄 ALIMENTE PENTRU INIMĂ – este important să mănânci alimente care susțin un sistem cardiovascular sănătos: usturoi, ceapă, praz, turmeric, măsline, ulei din semințe de in și legumele cu frunze verzi sunt printre cele mai bune alimente de acest fel.
🌾 CEREALE INTEGRALE. Pe măsură ce îmbătrânești, metabolismul tău încetinește, deci controlul porțiilor și alimentele bogate în nutrienți devin mai importante.
Cereale integrale nerafinate, precum grâu integral, orez brun și ovăz ajuta la menținerea tensiunii arteriale și a colesterolului sub control. Ajută digestia și dau senzația de sațietate mai repede.
🐟 OMEGA 3 pentru a controla inflamația și pentru a îți menține performanțele fizice. Se recomandă 3g-5g de ulei de pește lichid zilnic.

Alimente pentru ficat

🌳 ANGHINARELE purifică și protejează ficatul. De asemenea, au un efect diuretic ușor asupra rinichilor, ceea ce ajută la eliminarea toxinelor odată ce ficatul le prelucrează.
🌻 ALGELE MARINE și SEMINȚELE DE FLOAREA SOARELUI au nutrienți importanți pentru funcția tiroidiană.
Primele sunt bogate în iod iar semințele de floarea soarelui sunt bogate în vitamina E, acid folic, seleniu și magneziu, făcând aceste semințe delicioase fantastice pentru sănătatea cardiovasculară, sănătatea mintală și sănătatea tiroidei.

🥥 NUCA DE COCOS este bogată în fibre, ajută la combaterea candidozei, virusurilor fungice și bacteriilor, iar acizii grași din nuca de cocos pot stimula funcția creierului, scrie Sonia Argint pe pagina sa de Facebook.

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Parteneri
spitale private