miercuri, octombrie 20, 2021

Adesea, programul încărcat nu ne permite să urmăm o alimentație echilibrată. Astfel, apelăm la alimente procesate, pline de substanțe dăunătoare organismului nostru. Cu toate acestea, un element important

este analiza etichetei. Putem găsi pe raft și produse mai sănătoase, dacă știm cum să le selectăm.

În comerț există o multitudine de produse procesate, pline de aditivi și conservanți, este adevărat. Totuși, dacă suntem atenți la etichetele produselor, vom găsi alternative mai sănătoase.

Iată la ce detalii trebuie să fii atent atunci când cumperi aliemente și vrei să alegi variantele cât mai benefice.

Cum să citești eticheta produselor?

Patricia Rusu, nutriționist, dezvăluie detaliile la care trebuie să fii atent atunci când vrei să mănânci mai sănătos.

„Citirea etichetei poate fi unul

dintre cele mai descurajante aspecte atunci când urmezi o alimentație scăzută în ingrediente nocive și nesănătoase. Mulți oameni consideră că citirea și interpretarea etichetelor sunt oarecum copleșitoare la început, deoarece ingredientele nocive se pot ascunde în cele mai neașteptate alimente și sub masca unei varietăți de nume. Vestea bună este că, prin practică, poți deveni încrezător atunci când ridici produsele de pe raft.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Iată câteva sfaturi esențiale:

1. Ingredientele problematice sunt tipuri de carbohidrați, astfel încât alimentele simple și proaspete

sunt în general ok. Aveți grijă la orice condimente, sosuri sau marinate adăugate.

2. Căutați simbolurile care indică un număr de ingrediente nocive scăzute.

3. Citește eticheta! Producătorul trebuie să enumere ingredientele în ordine descrescătoare, de la cel mai mare la cel mai mic, iar ingredientele cheie trebuie declarate în procentul prezent (de exemplu „miere, 2%) Dacă primele ingrediente sunt E-uri, ingrediente ce nici nu știți ce înseamnă, căutați un produs alternativ”, scrie Patricia Rusu pe o rețea de socializare.  ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Ultimele stiri