miercuri, august 17, 2022

Poftiţi tot timpul la dulciuri şi alimente grase? Este posibil să aveţi o problemă în dormitor. Potrivit specialiștilor, există o importantă legătură între greutatea corporală şi orele de odihnă, din timpul nopţii.

Studiile din ultimele decenii au scos în evidenţă modul în care somnul poate determina o creştere în greutate.

Cu cât dormiţi mai puţin, cu atât mai greu vă va fi să vă abţineţi de la alimente bogate în grăsimi şi zaharuri.

Te-ar mai interesa: A vrut să arate bine, iar acum medicii i-au mai da...

Conform psihologului Michael Beus, pentru a ajunge la o greutate normală, un pas important este să vă rezolvaţi problemele care vă perturbă odihna.

„Plimbaţi-vă prin cameră şi analizați ambientul, pentru a vă da seama ce vă deranjează”, este sfatul expertului.

Dacă vă simţiți stresaţi, încercaţi să rearanjaţi lucrurile în cameră, concentrându-vă pe ceea ce vedeţi, auziţi, simţiţi, mirosiţi.

De exemplu, prea multă lumină sau gălăgie vă poate deranja în timpul somnului. O soluţie ar fi să folosiţi pentru veioză un bec de 40W, în loc de unul de 90W.  Cât despre zgomot, s-a demonstrat că sunetul mării vă ajută să adormiţi mai uşor, aşa că puteţi folosi o înregistrare audio sau radioul în surdină. O altă opțiune este lampa de sare, care purifică aerul și are o lumină deosebit de plăcută.

Te-ar mai interesa: Testul simplu care poate detecta DEMENȚA precoce. ...

Alte elemente importante care vă ajută să aveţi un somn liniştit sunt o saltea şi o pernă confortabilă, o pilotă pufoasă, o lenjerie de pat din bumbac și o cameră aerisită bine, înainte de somn.

Aromaterapia cu vanilie sau levănţică vă poate ajuta, de asemenea, să vă relaxaţi.

 

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Parteneri
spitale private