Sari la conținut

Care sunt alimentele INTERZISE pentru durerile articulare

dureri articulare
Sursa foto: arhiva Doctorul Zilei
Remediul care reduce durerile articlare

Care sunt „alimentele interzise” pentru durerile articulare? Schimbați-vă obiceiurile alimentare pentru a vă menține articulațiile sănătoase. Evitați „alimentele interzise” care pot contribui la durerile articulare. O mică ajustare a dietei dumneavoastră poate face o mare diferență în gestionarea problemelor articulare.

Durerea articulară, cauzată în special de inflamație, este o problemă comună care poate afecta grav calitatea vieții.

Mobilitatea limitată și durerea pot fi rezultatul proceselor inflamatorii la nivelul articulațiilor. Interesant este că alimentele pe care le consumăm pot avea un impact negativ asupra acestei probleme de sănătate.

dureri articulare
Sursă foto: arhivă Doctorul Zilei

„Alimentele interzise” – cele care pot contribui la durerile articulare

1. Nu numai că cartofii prăjiți nu sunt cea mai sănătoasă alegere, dar cresc și riscul de inflamație a articulațiilor. Înlocuiește-le cu alternative sănătoase și vei simți diferența.

2.  Făinurile albe rafinate stimulează procesele inflamatorii la nivelul articulațiilor. Alege pâinea integrală, care oferă nutrienți benefici și nu provoacă inflamații.

Alimente interzise: Gustările de patiserie, în special cele cu făină albă rafinată și zahăr

3. Cremă de cafea. Alimentele bogate în grăsimi trans, cum ar fi crema de cafea, pot stimula reacții inflamatorii la nivelul articulațiilor. Evitați-le pentru a reduce riscul de durere.

4. Gogoși și alte gustări aluoase. Gustările de patiserie, în special cele cu făină albă rafinată și zahăr, pot contribui la inflamație și la creșterea durerilor articulare. Optimizați-vă gustările cu alternative sănătoase.

5. Consumul excesiv de alcool Băuturile alcoolice în cantități mari pot fi un factor major în procesele inflamatorii la nivelul articulațiilor. Moderația în consum poate ajuta la reducerea riscului.

6. Biscuiți. Unii biscuiți conțin făină albă rafinată, zahăr și grăsimi trans, care pot crește răspunsul inflamator. Alegeți opțiuni sănătoase fără aditivi inutile.

7. Cereale pentru micul dejun. Atenție la cerealele pentru micul dejun care conțin făină albă rafinată. Sunt de preferat cele bogate în fibre și cereale integrale, care mențin articulațiile în stare bună de sănătate.

8. Baconul, bogat în grăsimi saturate, poate cântări articulațiile și poate provoca inflamații. Diversifică-ți gustările cu opțiuni mai ușoare și mai sănătoase.

9. Iaurt îndulcit Zahărul rafinat adăugat în iaurtul îndulcit poate contribui la reacții inflamatorii la nivelul articulațiilor. Evitați-l sau alegeți îndulcitori naturali.

10. Batoane de cereale

Unele batoane de cereale pot conține aditivi în exces și grăsimi trans. Fii atent la alegerile tale si alege-le pe cele cu ingrediente minim procesate.

 

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Mai citeste si:

Doctorul zilei whatsapp channel