miercuri, iulie 28, 2021

Hidratarea corespunzătoare este esențială pentru organism, mai ales în sezonul cald. Când temperaturile sunt ridicate, corpul nostru elimină mai multă apă. Astfel, este foarte important să știi câtă apă trebuie să bei zilnic,

în funcție de propriul organism.

Hidratarea organismului se face prin aportul potrivit de lichide. Acestea pot fi consumate sub formă de apă, ceai, sucuri naturale și alimente bogate în apă. Totuși, este important să reții că hidratarea sănătoasă se face, în cea mai mare parte, numai cu apă.

Câtă apă trebuie să bei zilnic?

Cori Grămescu, expert în nutriție și fitness, dezvăluie ce implică hidratarea corespunzătoare și, de asemenea, cum se măsoară aportul zilnic în funcșie de greutatea corpului.

Hidratarea corectă este esențială pentru buna funcționare a organismului nostru și ne

ajută să avem o digestie bună, un sistem imunitar puternic și o funcționare corectă a sistemului circulator. În sezonul cald, organismul simte nevoia unui consum mai mare de apă și, de aceea, sunt foarte atentă să mă hidratez corect. O să vă mărturisesc câteva trucuri prin care reușesc să îmi mențîn corpul hidratat și să mă bucur de o alimentație echilibrată, care îmi da energia necesară pentru a face față unei zile agitate.

Primul pas este să beau mai multa apă decât de obicei, dar un truc foarte bun pentru a-mi menține organismul în parametri optimi de funcționare este să integrez în alimentația

mea alimente integrale, bogate în apă. Acestea au o densitate mare de nutrienți și conțîn puține calorii. În plus, ele asigură un context nutrițional benefic pentru sănătatea noastră.

Încerc, ori de câte ori pot, să mănânc atât la mesele principale, cât și la gustările de peste zi, preparate simple cu ingrediente naturale, fie gătite în casa , fie cumpărate. Cred că e util să ne adaptăm alegerile alimentare nu doar regulilor nutriției sănătoase, ci și programului nostru din ziua respectivă, pentru a ne menține o stare generală de echilibru.

Din fericire, eu având un program destul

de activ, găsesc foarte multe variante de preparate sănătoase, gustoase și ușor de mâncat în magazinele alimentare, de la iaurturi la salate și mâncare gătită deja preparată.

Necesarul de apă din corpul nostru este asigurat la un aport de 40-44 ml de apă/kilogram corp. Eu reușesc să mi-l asigur din apă, sucuri naturale de legume și fructe, supe și alimente bogate în apă, precum: castraveții, salata iceberg, țelină, ridichile, roșiile, ardeiul gras verde, conopida, pepenele, spanacul, căpșunile, broccoli, grapefruit, portocală, zmeură, caise, prune, mere, pere, struguri, cireșe, zucchini

ș.a.m.d”, scrie Cori Grămescu pe o rețea de socializare.

Ultimele stiri

Parteneri
Ai gasit o seringă participantă la tombola. Click pe ea pentru a o colecționa.