luni, iunie 14, 2021

Magneziul este un metal necesar funcționării normale a reacțiilor biochimice din corpul dumneavoastră. În termeni simpli, unele dintre aceste funcții normale includ funcția musculară, creșterea sistemului

imunitar, întărește oasele și te ajută să păstrezi bătăile inimii sănătoase. În prezent, au existat multe studii în desfășurare pentru a înțelege legătura dintre magneziu și reglarea bolilor de inimă și a diabetului.

Cel mai bun mod prin care puteți consuma magneziu este consumând pur și simplu o dietă bogată în vitamina D și proteine. Acest lucru va crește nevoia corpului dvs. de magneziu. Înainte de a vedea moalitatea în care magneziul poate fi consumat, să înțelegem ce este magneziul.

Ce este magneziul?

Magneziul este al patrulea mineral cel mai necesar pentru corpul uman, care este necesar pentru buna

funcționare a corpului și a creierului. Cu toate acestea, nu vă puteți concentra doar pe consumul de magneziu în dieta dumneavoastră zilnică. Acest lucru se datorează faptului că organismul uman este un sistem complex care are nevoie de vitamine și minerale complexe pentru a se desfășura normal. De asemenea, trebuie să înțelegeți că nu veți obține cantitatea potrivită de magneziu nici măcar cu o dietă fixă.

Alimente super sănătoase cu magneziu:

Magneziul este un mineral important de care organismul dumneavoastră are nevoie pentru a menține o sănătate bună. Corpul dumneavoastră necesită

zilnic minimum 400 mg de magneziu și acum vă puteți întreba cum puteți obține acest lucru? Ei bine, iată o listă cu alimente super sănătoase, bogate în magneziu.

1. Avocado:

Acest fruct are o sursă bogată de nutriție. Un avocado mic conține 58 mg de magneziu, care pot face bine organismului dumneavoastră. Mai mult, are și o sursă mare de potasiu, inclusiv vitamina K și B, care pot face mult bine sănătății dumneavoastră. Acest super fruct poate reduce, de asemenea, nivelul colesterolului, inflamația și poate reduce pofta de mâncare. În termeni simpli, acționează ca un bun agent de slăbire.

2. Banane:

Banana fiind fructul cel mai frecvent vândut pe tot parcursul anului are o sursă bogată de potasiu care poate ajuta la reducerea zahărului din sânge și reduce riscul de a avea o boală de inimă. O banană mare conține 37 mg de magneziu. Cu toate acestea, banana nu este doar bogată în magneziu, ci și în vitamina C, B6 și fibre. Mai mult, acest fruct este recomandat diabeticilor și, de asemenea, ajută la o digestie bună.

3. Ciocolată neagră:

Consumul de doar 28 de grame de ciocolată neagră vă poate oferi 64 mg magneziu. Mai mult, ciocolata neagră este bgată

cu  fier, cupru și fibre care hrănesc bacteriile intestinale sănătoase. Proprietățile antioxidante găsite în acesta sunt foarte esențiale în vindecarea bolilor la care corpul dumneavoastră poate fi predispus. Acești antioxidanți reduc radicalii liberi care vă pot face corpul predispus la multe boli. Ciocolata neagră ajută, de asemenea, la o bună sănătate cardio și reduce colesterolul care se aliniază pe arterele dumneavoastră.

4. Caju și migdale:

Caju și migdale sunt una dintre cele mai bogate fructe cu coajă lemnoasă, care sunt umplute cu o mulțime de nutrienți. Aceste nuci sunt umplute cu magneziu. Se spune că 28 de grame de caju conțin 82 mg de magneziu, care este o sursă mare de acest mineral. Nucile au proprietăți antiinflamatoare care vă pot preveni de boli de inimă și, de asemenea, acționează ca un bun agent de slăbire prin simpla reducere a poftei de mâncare.

5. Cereale întregi:

Cerealele integrale includ ovăz, orz și grâu, care sunt surse excelente de nutrienți, care conțin o mulțime de conținut de magneziu. Doar 28 de grame din aceste cereale integrale  conțin 65 mg de magneziu, care este similar cu cel al consumului unei banane mari. Cu toate acestea, este recomandat să adăugați cereale integrale la dieta obișnuită și acest lucru vă va ajuta să reduceți riscul de a dezvolta boli de inimă.

6. Legume cu frunze:

Legumele cu frunze precum spanacul și varza sunt încărcate cu magneziu. Doar o ceașcă de spanac gătit se spune că conține 157 mg de magneziu, care este o sursă mare pe care oricine o primește vreodată cu doar o ceașcă de spanac. De fapt, acest lucru face ca legumele cu frunze să fie cea mai mare sursă de magneziu.

7. Semințele de dovleac și Chia:

Semințele de dovleac și semințele de chia conțin cantități mari de magneziu și acest lucru trebuie adăugat dietei obișnuite. Doar 28 de grame de semințe de dovleac conțin 150 mg magneziu, care din nou este ridicat în comparație cu cea a bananelor și a legumelor cu frunze.

De asemenea, aceste semințe sunt bogate în acizi grași omega 3, fier și grăsimi monoinsaturate. Conține antioxidanți care vă vor proteja celulele de radicalii liberi care vă fac corpul predispus la o mulțime de boli și infecții. Aceste semințe ajută, de asemenea, la reducerea colesterolului și la prevenirea cancerului de sân.

 

 

 

Ultimele stiri

Parteneri