miercuri, octombrie 21, 2020

Endometrioza afecteaza 1 din 10 femei. Desi cauzele exacte ale bolii nu sunt cunoscute inca, poti tine in frau aceasta afectiune fiind mai atenta la modul in care iti tratezi corpul.

Alimentatia pentru endometrioza este foarte importanta. Tot ce consumi iti influenteaza organismul, astfel ca hrana poate fi un medicament eficient sau un factor agravant. Alegerea este doar la tine!

Daca ai simptome precum dureri pelviene intense, disconfort in timpul actului sexual sau crampe puternice chiar si atunci cand nu te afli la menstruatie, este indicat sa mergi la o consultatie.

Citește și:

Endometrioza se poate tine sub control daca este descoperita si tratata cu seriozitate. In plus, vezi recomandarile alimentare de mai jos si incearca sa le respecti cat de mult poti.

Alimentatia pentru endometrioza: 5 alimente cu efecte benefice

Somonul

Omega-3 ajuta corpul sa gestioneze si sa reduca inflamatia din organism. Somonul este o sursa excelenta de acizi grasi benefici, asa ca este indicat sa il consumi macar o data pe saptamana.

Citește și:

Mai mult, un studiu arata ca femeile ce consuma o cantitate mare de somon (si, implicit, de Omega-3) au cu 22% mai putine sanse sa sufere de endometrioza.

Frunzele verzi

In aceasta categorie intra salata, spanacul, kale, valeriana si rucola. Fa-ti un obicei din a consuma salate bogate in nutrieti, caci acestea scad riscul de aparitie a endometriozei si iti ajuta organismul sa ramana sanatos pe termen lung.

Citește și:

Fructele

Fructele contin o cantitate mare de fibre, ceea ce reduce nivelul estrogenului si te ajuta sa diminuezi durerile cauzate de endometrioza.

In plus, antioxidantii din fructe lupta impotriva inflamatiei si amelioreaza durerea.

Citeste continuarea pe andreearaicu.ro

Parteneri--