sâmbătă, februarie 27, 2021

Ce să mănânci seara ca să slăbești. Stiai ca in timpul noptii corpul tau arde calorii, chiar daca nu faci niciun fel de miscare? Numai simplul fapt ca respiri inseamna un consum de energie, ceea ce implica si pierderea unor calorii. Ca sa arzi insa eficient calorii noaptea, este esential sa tii cont si de alegerile alimentare pe care le faci ziua!

Numarul de calorii pe care il arzi noaptea este destul de mic, iar procentul exact depinde de mai multi factori: greutatea pe care o ai, nivelul de activitate fizica pe care il faci zilnic, tipul de metabolism (mai rapid sau mai lent), timpul pe care il dormi si chiar si temperatura din dormitor.

In functie de numarul de kilograme si de numarul de ore dormite pe noapte, se face un calcul. Potrivit site-ului de sanatate livestrong.com, o femeie care cantareste 55 de kilograme arde in jur de 51 de calorii intr-o ora de somn, iar in opt ore, 408 calorii. Cu cat greutatea este mai mare, cu atat se pierd mai multe calorii in timpul somnului.

Nu te duce la culcare cu stomacul gol

Cand ti-e foame si nu mananci, metabolismul tau incetineste pentru a conserva caloriile si energia. Iar daca te culci cu stomacul gol, este posibil sa arzi foarte putine calorii. Daca ai luat cina inainte de ora 20.00 si ti s-a facut foame intre timp, poti manca o gustare pana te culci. Ai grija insa sa fie una sanatoasa: un fruct, lapte cu cereale integrale, nuci si seminte.

Ce să mănânci seara ca să slăbești

Vorbim despre cereale integrale,  un fel de carbohidrați complecși  ( fulgi de ovăz sau fulgi de porumb sau  tărâțe),   care sunt  ușor de digerat  și au   puține  calorii  pentru o porție.  Se toarrnă într-un pic de lapte,  pentru un supliment de  triptofan  și proteine.

Iaurt grecesc

Cu  un aport  mic de calorii, veți obține efectul  de relaxare  oferit  de triptofanul  din produsele lactate,  precum și  aportul  de proteine satisfăcător.  În plus, iaurtul  poate ajuta  la  calmarea  stomacului,  asa încât  este  puțin probabil să vă  treziți  cu arsuri la stomac sau indigestie, beneficiind  în schimb de un somn odihnitor.

Super-hrănitori,  tipii  ăștia portocalii,  mici și crocanți,  vă  vor  umple stomacul   destul de mult, astfel  încât  să ațipiți  liniștiți.

O banană
Nu numai că acestea  sunt  pline de fibre, care conferă sațietate  și  triptofan  care relaxează,  dar sunt gustarea  perfectă  de seară,  dacă ați curățat deja bucătăria dumneavoastră.  Nu va lăsa în urmă vase sau ustensile de spălat!

Merele au o mulțime de fibre  iar  proteina din arahide sau untul  de  migdale,  de asemenea, vă satură  fără  a  vă simți  greu la stomac.

Două felii de carne de curcan
Curcanul  este  plin de   triptofan,  care  induce somnul,   are conținut scăzut  de  grăsimi  și conține  proteine de înaltă  calitate.  Câteva felii  nu vă vor  aduce mai mult de 400 de kj.

Ultimele stiri

Parteneri