marți, august 4, 2020

Este recomandat tuturor, însă cu precădere celor care au probleme cu colesterolul și glicemia. Faptul că este atât de sățios și nutritiv îl face un aliment minune, care nu ar trebui să lipsească din alegerile noastre săptămânale.

Dacă ești genul de persoană care mănâncă cereale la micul dejun, află că aceasta este cea mai sănătoasă alegere. Fulgi de ovăz neîndulciți, cu iaurt și fructe de pădure. Este astfel o soluție ideală pentru un mic dejun savuros și sănătos.

Citește și:

Ovăzul este foarte bogat în nutrienți. Conține Omega-3, acizi grași, acid folic și potasiu.

În plus, vă ține în frâu nivelul glicemiei, asta îl face un candidat la titulatura de aliment care previne riscul diabetului de tip 2. Foarte important este să consumați fulgi de ovăz nearomatizați, întrucât aceștia conțin cantități mari de zahăr, arome și chimicale. Luați fulgi de ovăz simpli, pentru a-i amesteca în iaurt, iata astfel cum veți avea un mic dejun sănătos, sățios și nutritiv.

Citește și:

Ajută la o bună funcționare a digestiei. Ovăzul conține atât fibre solubile, cât și insolubile, care se completează reciproc pentru a vă echilibra digestia. Este și un blând laxativ natural.

Ovăzul este foarte bun pentru inimă. Bogat în beta glucan, un tip de fibră care ajută la reducerea colesterolului, este puternic antioxidant și adjuvant în terapiile antitumorale, reduce educe nivelul seric al colesterolului total, al LDL și crește nivelul HDL, reglează nivelul glicemiei prin cresterea sensibilitatii receptorilor celulari insulinici.

Citește și:

Tot ovăzul are un grad uluitor de sațietate, mulțumită fibrelor din compoziția sa.

Ovăzul are beneficii și pentru starea de spirit. „Ovăzul stimulează producția de serotonină la nivelul creierului și îți oferă o stare de calm”, spun nutriționiștii. Din acest motiv este benefic dacă te confrunți cu depresie sau vrei să-ți îmbunătățești starea de spirit.

Parteneri