Sari la conținut

Cele mai bune suplimente de luat în timpul menopauzei, potrivit unui specialist: Calciu și….

menopauza
Sursă foto: arhiva Doctorul Zilei
menopauza la femei

Cele mai bune suplimente de luat în timpul menopauzei. Menopauza marchează o tranziție semnificativă în viața unei femei, aducând o multitudine de schimbări fizice și hormonale. Deși aceasta este o etapă naturală în viața fiecărei femei, simptomele și implicațiile asupra sănătății pot varia foarte mult, de la bufeuri, schimbări de dispoziție și dificultăți de somn până la risc crescut de osteoporoză și boli cardiovasculare.

În mijlocul acestor tranziții, o dietă nutritivă joacă un rol crucial, iar suplimentele vă pot oferi o mână de ajutor pentru a vă asigura că vă încadrați în toți nutrienții de care corpul unei femei are nevoie în fiecare zi.

Dr. Heather Hirsch spune ce suplimente sunt cruciale pentru sănătatea femeilor aflate la menopauză: calciu cu vitamina D, multivitamine și magneziu cu ashwagandha. Descoperiți mai jos beneficiile fiecăruia:

 Calciu cu Vitamina D

„Pentru femeile care au încetat să mai producă estrogen sau sunt mai aproape de declinul estrogenului, este atât de important să luați calciu cu vitamina D”, spune medicul.

Pe măsură ce estrogenul scade, dr. Hirsch explică: „Calitatea oaselor va scădea. Oasele se vor subțire”. „Este atât de ușor să uităm de sănătatea oaselor noastre”, spune ea, dar este esențial să nu treci cu vederea această zonă a sănătății tale pe măsură ce îmbătrânești. Cu fracturile osteoporotice care afectează 1 din 2 femei”, avertizează ea – prioritizarea sănătății oaselor devine imperativă.

 Multivitamine

Dr. Hirsch recomandă, multivitaminele, pledând pentru simplitate și eficacitate. După cum notează Dr. Hirsch, rutina de suplimente nu trebuie să fie prea complicată. „Văd că pacienții complică mult cu o listă întreagă de suplimente, dar sunt un mare fan al unei vitamine standard”, ne spune ea. Acest lucru eficientizează suplimentarea, asigurând aportul de nutrienți esențiali fără o încărcătură copleșitoare.

 Magneziul și Ashwagandha

Dr. Hirsch laudă, de asemenea, beneficiile magneziului și ashwagandha în timpul menopauzei, subliniind în special rolul lor în promovarea unui somn de calitate.

„Sunt cel mai mare fan al magneziului și al ashwagandha”, spune ea. „Nu este neapărat pentru toată lumea, dar este atât de sănătos pentru somn”.

Somnul este esențial pentru sănătate

„Dacă ne menținem un somn bun, ne vom menține o sănătate atât de mai bună. Vom menține o funcție mai bună, funcția cognitivă, starea de spirit, metabolismul, atât de multe lucruri”, subliniază dr. Hirsch. Cu toate acestea, poate fi dificil să adormi și să rămâi adormit toată noaptea în timpul menopauzei. Pe lângă luarea altor măsuri, un supliment precum Magneziul cu Ashwagandha poate ajuta pe parcurs.

Deși nu există multe mărci care să combine acești doi mari aliați într-un singur supliment simplu, există multe suplimente separate de magneziu și ashwagandha din care să alegeți, potrivit shefinds.com.

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Doctorul zilei whatsapp channel