joi, mai 28, 2020

Te scapă de tristețe, stres și anxietate. Plante bune pentru confortul emoțional. Nu miza pe alcool și cafea să scapi de probleme. Este o mare greșeală! Stresul și anxietatea sunt la ordinea zilei pentru locuitorii planetei.

Luna martie a lui 2020 a testat rezistența noastră. Și cum în cazul de față nu avem multe de făcut, iar cel mai important pentru noi este să fim izolați social, iată cum ne poate ajuta natura.

Citește și:

Sunt câteva plante care fac minuni când vrem să scăpăm de stres și anxietate.

Ce plante ne ajută să diminuăm nivelul stresului:

Lavanda. Este o plantă renumită pentru efectele sale calmante, este de real ajutor celor care se luptă cu anxietatea, depresia, insomnia. În plus, ajută la scăderea tensiunii arteriale. De asemenea, este renumită pentru proprietățile sale antiinflamatorii.

Citește și:

Ghimbirul. Acesta nu este recunoscut doar pentru proprietățile sale de normalizare a tensiunii arteriale, el este bun și atunci când vrei să scapi de stres. În plus, este un tonic excelent care ajută digestia și contribuie la detoxifierea corpului.

Valeriana. Rădăcina acestei plante constituie un remediu natural eficace împotriva oboselii dar și al anxietății. Totodată, valeriana este benefică și persoanelor care se confruntă cu depresie, dureri frecvente de cap, sau celor care sunt predispuse la dureri abdominale.

Citește și:

Mușetelul. Da, exact acest ceai pe care ți-l dădea bunica când erai mică, se pare că poate alunga anxietatea și depresia, cel puțin așa arată unele studii. Rezultatele acestora au arătat că ceaiul de mușețel este foarte bun în combaterea stărilor anxiose.

Salvia. Anumite studii au arătat că acesta planta consumată sub formă de ceai poate contribuie la stimularea memoriei, a concentrării, stimulează performanțele intelectuale, dar cel mai important aspect este că salvia are un important efect anxiolitic. Ceaiul de salvie te poate calma și-ți garantează un somn excelent noaptea.

Ceaiul verde. Acesta conține tianina, adică un aminoacid ce are acțiune directă asupra hipotalamusului astfel încât în corp se eliberează dopamină și serotonină care elimină stările de anxietate.

Rozmarinul. Ceaiul de rozmarin poate să stimuleze circulația sangvină, ajută la diminuarea stresului, a anxietății și în plus, are efect calmant asupra sistemului nervos. Ceaiul de rozmarin dacă este consumat regulat, poate să ți asigur un confort emoțional.

Parteneri