luni, august 10, 2020

Revii rapid la silueta dinainte de Sărbători. Nu este o crimă dacă te-ai bucurat de meniurile bogate, sarmale, piftie, friptură și cozonac.

Probabil că s-au depus rapid 2 – 3 kilograme, dar vestea bună este că se pot da jos rapid. La fel de repede cum s-au depus.

Iată ce trebuie să faci în următoarele zile pentru a reveni la silueta de dinainte de Crăciun.

Până la Revelion, renunță total la alcool. Degeaba reduci porțiile dacă seara savurezi câte o băutură alcoolică. Singurul lucru care trebuie băut este apa. Și aceasta din belșug, apa te ajută să topești kilogramele, ține de foame și îți hidratează organismul.

Citește și:

Ai grijă la mărimea porțiilor. Trebuie să fie cât mai mici. Privește-ți palma, cam cât încape în palma ta, atât ar trebui să fie mărimea porției tale de mâncare.

Nu aștepta să îți fie foame și amăgește-ți stomacul cu câte o gustare nevinovată. Câteva feliuțe de măr, ananas și morcov.

Renunță la combinații alimentare! Nu amesteca proteinele cu carbohidrații.

Rezumă-te la alimente simple și consumă-le moderat. Începe ziua cu un iaurt degresat cu două linguri de fulgi de ovăz, la masa de prânz alege o proteină: salată verde cu o friptură slabă, pește, un ou sau două feliuțe de brânză.

Citește și:

Iar seara revino la un iaurt, chefir sau sana, de data aceasta fără fulgii de ovăz. Încearcă zilnic măcar o plimbare de 30 de minute. Sau o tură la patinoar. În trei zile cu acest regim, vei scăpa de kilogramele acumulate la mesele de Sărbători.

Parteneri