Cum să nu răcești sezonul acesta! Cele mai bune metode de întărire a IMUNITĂȚII

Cum să nu răcești sezonul acesta! Cele mai bune metode de întărire a IMUNITĂȚII
Cum să nu răcești sezonul acesta! Cele mai bune metode de întărire a IMUNITĂȚII

Sistemul imunitar este elementul cheie pentru starea ta de bine și sănătate. Un sistem imunitar puternic te va feri de răceli, viroze și alte probleme care vin la pachet cu sezonul rece. 5 metode simple, dar eficiente pentru a-ți întări sistemul imunitar toamna aceasta

Pe măsură ce temperaturile scad, iar soarele se ascunde printre nori, este foarte important să ne întărim imunitatea în această perioadă a anului. Un sistem imunitar slăbit lasă organismul vulnerabil la aproape orice tip de boală, în special în timpul schimbărilor sezoniere când virușii provoacă tuse și răceală.

În timp ce un sistem imunitar puternic se va confrunta cu orice fel de viruși, unul care a fost slăbit de o alimentație săracă în nutrienți și de prea multă stres, va încerca din răsputeri să reziste, dar nu va reuși de fiecare dată.

Oboseala, infecțiile repetate, alergiile, aftele, răcelile și gripa sunt semne că sistemul imunitar al corpului funcționează incorect. Un adult sănătos, de exemplu, nu ar trebui să sufere mai mult de două răceli pe an – așadar, dacă te confrunți în repetate rânduri cu orice tip de infecție, ar trebui să începi să îți întărești sistemul imunitar.

Începe cu alimentația

O alimentație săracă în nutrienți este principala cauză unui metabolism slăbit. De aceea, trebuie să pui accentul pe produse diversificate, in ciuda faptului că anotimpul tomnatic te indeamnă la mâncăruri mult mai „grele”. Totodată, te poți infrupta din roadele generoase ale acestui sezon: pere, prune sau dovleac.

Dacă ți se pare destul de greu să te adaptezi unei astfel de alimentație, poți lua Vitamina C 1000 mg cu eliberare prelungită, ce contribuie la protejarea celulelor impotriva stresului oxidativ.

De asemenea, Vitamina C contribuie la menținerea funcționării normale a sistemului imunitar și la formarea normală a colagenului pentru funcționarea normală a vaselor de sânge, intervenind în fenomenele de oxidoreducere. Dacă te confrunți des cu durerile de cap, poți apela la analgezice sau ceaiuri de imunitate.

Cu un ceai care stimulează imunitatea, vei susține sistemul digestiv și mecanismele de eliminare a deseurilor metabolice, contribuind, de asemenea, la mentinerea capacității de autoaparare a organismului, căruia îi conferă prospețime și energie.

Ai grijă la gustări

Știm cât de tentanți pot părea covrigii calzi în acele zile răcoroase de toamnă, însă, gustările ar trebui să îți aducă un aport de energie și de nutrienți, nu de calorii inutile. Optează pentru un fruct sau pentru un iaurt. Iar pentru cei are preferă bomboanele, pot încerca bomboanele care stimulează sistemul imunitar, calmează tusea și durerile în gât survenite în timpul gripei și a racelilor. Bomboanele cu salvie, de exemplu, ameliorează simptomele răcelii datorită proprietăților antibiotice, antiinflamatorii și antivirale.

Meditează

Studiile au arătat că meditația stimulează sistemul imunitar. Să nu mai vorbim de faptul că oamenii care meditează sunt mult mai fericiți și mai sănătoși. Au fost efectuate numeroase studii care demonstrează că meditația reduce dramatic orice tip de boală. Așadar, fă-ți timp 10 minute în fiecare zi și rămâi doar tu cu gândurile tale.

Nu ignora semnele răcelii

Chiar dacă pare o simplă răceală, este important să o tratezi la timp și chiar să o previi. Siropul ECO cu miere împotriva tusei, cu fenicul și cimbru  îți va fi cel mai bun prieten toamna aceasta. Siropul pentru tuse este un produs terapeutic pentru gât și căile respiratorii. Siropul este o combinație din miere fină din flori, cu ulei de fenicul și cimbru, are efect calmant și un ajutor natural în cazul afecțiunilor cauzate de tuse sau iritații. Cimbrul și feniculul au multiple efecte benefice, imediate asupra gâtului și asupra căilor respiratorii . Caută-l pe cel care nu conține aditivi, arome artificiale, coloranți și îndulcitori.

Dormi suficient

Pierderea oreleor de somn a devenit o problemă majoră în rândul tuturor oamenilor. Fiind asaltați de griji, probleme, task-uri, responsabilități nu reușesc să își odihnească organismul suficient pentru o nouă zi de muncă. Potrivit studiilor, cele mai importante ore de somn sunt cuprinse între intrevalul orar 22:00 și 02:00. Așa că, organizează-ți timpul astfel încât, să te bagi în pat în jurul orei 22 pentru ca întregul tău metabolism să lucreze la capacitate maximă.

Ține cont de aceste 5 sfaturi utile și bucură-te de toamnă cu zâmbetul pe buze, corpul tău îți va mulțumi.

18 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook