joi, iunie 17, 2021

6 alimente care îți sunt de mare folos. Cum să scapi de cearcăne în mod natural.

Lipsa somnului. stresul alergiile alimentare, problemele tiroidiene, deficiențele de vitamine sau, pur și simplu, genetica.

Acestea sunt unele dintre cele mai frecvente cauze ale neplăcutelor dungi negre de sub ochi! Cu toții ne-am confruntat cu această problemă la un moment dat în viața noastră, dar pentru unii dintre noi, problema poate fi de lungă durată și destul de frustrantă.

Sigur, un pic de corector se poate dovedi a fi o soluție temporară. Din nefericire, însă, corectorul e doar atât: o soluție temporară. Pentru a scăpa în mod corespunzător de acele dungi negre neplăcute, trebuie să remediați problema de bază.

Una dintre cele mai bune modalități de a remedia problema menționată este schimbarea

dietei pentru a include mai multe alimente care sunt mai bine echipate pentru a face față acesteia. Faceți doar câteva modificări în lista dvs. de cumpărături și sunteți pe cale să scăpați de cearcăne!

Iată 6 alimente care vă pot ajuta să scăpați de cearcăne în mod natural

1. Alimente bogate în fier și B12

Un deficit de vitamine sau minerale, în special la femei, se datorează probabil lipsei de fier în dieta lor. Deoarece oxidarea slabă a țesuturilor corporale, care provine din niveluri inadecvate de fier și B12, determină ca sângele să se acumuleze și să se

coaguleze în vase, momentul în care sub ochi se formează acea dungă întunecată este adesea unul dintre primele simptome ale unui deficit de fier și B12.

Potrivit buzznoble.com, Institutul American de Medicină Preventivă recomandă o dietă bogată în legume cu frunze, carne roșie slabă (pește, stridii, carne de vită și pasăre), precum și cereale fortificate cu fier (cele care conțin germeni de grâu). Acest lucru este în special pentru cei lipsiți de fier și B12, precum și pentru pacienții diagnosticați cu anemie.

2. Ceai verde

Cercetătorii au descoperit că ceaiul verde este

un foarte bun stimulent al circulației sângelui. Pe lângă faptul că este bun pentru a elimina cearcănele inestetice, acest lucru ar putea duce și la îmbunătățirea funcției vaselor de sânge.

Potrivit Livestrong.com, acest lucru ar putea reduce riscul de accident vascular cerebral și atacuri de cord, având în vedere că vasele de sânge sunt cele responsabile de transportarea sângelui în tot corpul.

În afară de consumul de ceai verde, un alt mod care ar putea fi benefic este atunci când puneți deasupra ochilor ca o compresă rece. Acest lucru ar putea ajuta la atenuarea umflăturilor ochilor

și la reîmprospătarea lor, datorită proprietăților antiinflamatoare și stimulatoare de sânge ale ceaiului verde.

3. Avocado

Pungile de sub ochi ar fi putut fi cauzate și de deshidratare. Deshidratarea poate fi declanșată de mai mulți factori, inclusiv vremea, stresul, condițiile de sănătate sau chiar consumul inadecvat de apă. Potrivit Jeanette Kacknin, autorul cărții „Medicină inteligentă pentru pielea ta” și dermatolog cu sediul în San Diego, avocado poate fi una dintre cele mai bune metode de hidratare a pielii.

În timp ce puteți mânca avocado într-o varietate de moduri gustoase diferite, le puteți folosi și într-o mască de față întineritoare! Dr. Jacknin spune că acest lucru vă poate ajuta să restabiliți umiditatea și elasticitatea naturală a pielii. Precum și să stimulați circulația sângelui în zona ochilor. Pentru a face o mască de față simplă pentru avocado, combinați un fruct copt cu o jumătate de cană de ovăz și 2 linguri de miere. Aplicați pe față și lăsați să se odihnească timp de 15 minute. Apoi îl puteți spăla și puteți folosi un produs de curățare și o cremă hidratantă ca de obicei.

6 alimente care te ajută să scapi de cearcăne

4. Vitamina K pentru piele

Vitamina K este un agent de circulație și coagulant al sângelui foarte eficient și popular, conform Centrul de informații despre micronutrienți al Universității de Stat din Oregon. Acesta este motivul pentru care alimentele bogate în vitamina K ar putea fi răspunsul la problema dvs. de sub ochi. Și același motiv pentru care este utilizat la fabricarea multor creme și loțiuni cosmetice produse în comerț. Este bine că alimentele bogate în vitamina K nu sunt greu de găsit! Puteți obține doza zilnică din acesta din mai multe surse, inclusiv căpșuni, verdeață cu frunze, cum ar fi spanac, ficat, varză de Bruxelles, morcovi și broccoli.

5. Cartofi

Cartofii sunt într-adevăr extrem de versatili. Și nu vorbim doar despre toate modurile delicioase în care le puteți găti și mânca! Cartofii pot fi folosiți și ca remediu pentru cearcăne (similar cu modul în care ați folosi un castravete în același scop).
Cercetările citate pe Livestrong spun că aceste legume transferă antioxidanți și vitamina C pe pielea din jurul ochilor atunci când sunt tăiați și așezați pe pleoape. Deoarece cartofii păstrează răceala foarte bine, ai putea să-i răcorești la congelator câteva minute înainte de a-i pune peste ochi. Acest lucru ar putea ajuta la ameliorarea inflamației vaselor de sânge de sub ochi, ceea ce duce la o reducere a umflăturii și ușurarea zonei.

6. Castraveți

Castraveții așezați pe ochi sunt cunoscuți ca fiind o metodă populară de a-i răcori și de a-i reîmprospăta. Știați, însă, că sunt mult mai mult decât un truc rapid? Institutele Naționale de Sănătate spun că oferă mai multe beneficii pentru sănătate, deoarece sunt bogați în antioxidanți, cum ar fi isoscoparină, cucurbitacine, vitexină și orientină.
De asemenea, sunt bogați în vitaminele C și K, care sunt eficiente în drenarea lichidului acumulat sub ochi. În plus, scapă și de decolorare, adică nu mai sunt cearcăne! Pentru a obține cele mai bune rezultate, asigurați-vă că aveți câteva felii de castravete în frigider, astfel încât să le puteți apuca ori de câte ori aveți nevoie. Un minim de 10 minute pe zi poate aduce rezultate aparent miraculoase!

Ultimele stiri

Parteneri