marți, decembrie 1, 2020
Andrada Lăcătuș

Pierderea în greutate poate fi o provocare, mai ales dacă te orientezi spre o zonă anume. Grăsimea facială poate fi o problemă frustrantă, dacă te confrunți cu acest aspect.

Din fericire, multe strategii pot stimula arderea caloriilor și te pot ajuta în lupta ta cu grăsimea facială. Iată câteva metode eficiente prin care îți poți defeni trăsăturile, în mod natural.

  1. Practică exercițiile faciale. Prin tonifierea mușchilor feței îți poți defini trăsăturile și poți întineri apectul pielii.
  2. Practică exercițiile cardio. Prin cardio, sau aerobic, poți îmbunătăți arderea grăsimilor, pierzând și din grăsimea facială.
  3. Hidratează-te corespunzător. Apa reduce aportul de calorii și stimulează temporar metabolismul. De asemenea, previne retenția de fluide, care cauzează balonarea și inflamarea țesuturilor.
  4. Limitează consumul de alcool. Consumul de alcool în exces contribuie la creșterea în greutate și inflamarea feței.
  5. Limitează aportul de carbohidrați. Carbohidrații rafinați pot crește glicemia, ceea ce duce la mâncatul în exces și acumularea de grăsimi. Trecerea la o dietă cu cereale integrale  poate reduce grăsimea facială.
  6. Odihnește-te corespunzător. Privarea de somn poate altera metabolismul și poate crește aportul de alimente, greutatea și nivelul de cortizol. Astfel, odihna suficientă poate ajuta în lupta cu grăsimea facială.
  7. Atenția la aportul de sodiu. Scăderea aportului de sodiu poate reduce retenția de lichide și balonarea. Acest lucru îți va defini trăsăturile și vei scăpa de lichidele în exces, care îți pot inflama tenul.
  8. Mărește aportul de fibre. Creșterea dozei de fibre inhibă apetitul și ajută la scăderea în greutate.

Astfel, ai la dispoziție mai multe strategii prin care îți poți defini trăsăturile feței. Îmbunătățirea dietei, o viață activă și o rutină echilibrată te pot ajuta să pierzi în greutate, în general, pe lângă diminuarea depozitului din țesutul adipos al feței.

 

Parteneri